پذیرش روزانه 200 بیمار کرونایی توسط مرکز تنفسی سپاه

راه اندازی مرکز واکسیناسیون توسط سپاه ایلام/ پذیرش روزانه 200 بیمار کرونایی توسط مرکز تنفسی سپاه

سردار شاکرمی:دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر کشور در شهرستان دره شهر پیگیری کند و بایستی امکانات همه دستگاه ها و ارگان ها برای خروج این شهرستان از وضعیت موجود بکار گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جلسه ستاد استانی کرونا با تاکید بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر گفت:دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر کشور در شهرستان دره شهر  پیگیری کند و بایستی امکانات همه دستگاه ها و ارگان ها برای خروج این شهرستان از وضعیت موجود بکار گرفته شود.
وی در بخش دیگری بر لزوم تسریع در امر واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: سپاه مرکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون شهدای قلاویزان و همچنین درمانگاه تنفسی و درمان سرپایی بیماران کرونایی را راه اندازی کرده که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده دارد و از بار بستری ها در بیمارستان کاسته است. 
بایستی از ظرفیت خودروهای سپاه و سایر ارگان ها برای واکسیناسیون عشایر و مناطق دور دست استفاده شود.
وی در پایان بر ادامه و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه تاکید کرد و افزود؛ با استناد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله اول کشور امروز کرونا است و بایستی اختلاف سلیقه ها را در این وضع بحرانی کنار بگذاریم و با اتحاد و یکدلی برای مهار کرونا در استان تلاش نماییم.
                                                                                  
ارسال نظرات