فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد خبر داد

جمع‌آوری معتادان متجاهر در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری ۳۸ معتاد متجاهر در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۳۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
جمع‌آوری معتادان متجاهر در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد است، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد با همکاری رده‌های اجرایی، اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر شهرستان در روز گذشته کرد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۳۸ نفر دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان داشت: جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

یاری افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۶ فقره انواع سرقت کشف و ۱۴ سارق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه برکشف ۱۳۵ گرم انواع مواد مخدر، ۳۸ معتاد و ۹ خرده فروش مواد مخدر، ۱۰ نفر جلبی و هشت نفر هم به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان سخنان خود با قدردانی از شهروندان، همکاری آنان را در اجرای طرح‌های انتظامی، در ایجاد امنیت پایدار موثر دانست و گفت: درخواست داریم موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار