سعید زعفری هشجین
جانشـــین ســـپاه حضرت عـــباس (ع) اســتان اردبیل :
سرهنگ عبدیگفت : با توجه به حادتر شدن وضعیت کرونا در استان اردبیل، مرحله جدید طرح شهید سلیمانی را در این استان اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۵۳۳۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

مرحــله جدید طرح شــــهید سلــــیمانی در اردبیـــل اجرا می‌شـــود‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار شکرالله عبدی صبح امروز در بازدید از قرارگاه شهید سلیمانی در اردبیل اظهار داشت:  با توجه به حادتر شدن وضعیت کرونا در استان اردبیل، مرحله جدید طرح شهید سلیمانی را در این استان اجرا می‌کنیم که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به نقش تشدید کننده مسافرت‌ها در افزایش آمار بیماری‌ها نیز گفت: متأسفانه با وضعیت کنونی شاهد شرایط حاد و بحرانی دلتا کرونا در استان هستیم که سبب چندین برابر شدن مبتلایان شده و قرار بر این است تا با برنامه‌ریزی هدفمند شاهد کنترل این بیماری منحوس باشیم.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در صورت اهمیت به رعایت مسائل بهداشتی تا دو هفته آینده برگشت به شرایط عادی ممکن است که بی‌شک همانند گذشته خروجی‌های مثمرثمری به دنبال خواهد داشت و همان طور که با اجرای این طرح در راستای آموزش، شناسایی و پیگیری وضعیت قرنطینه‌ها و نیز اجرای طرح کمک مومنانه سعی بر این شد تا پیک خطرناک را مهار کرد، بنابراین در شرایط کنونی نیز می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

مرحــله جدید طرح شــــهید سلــــیمانی در اردبیـــل اجرا می‌شـــود‌

عبدی بیان کرد: با توجه به سرکش بودن بیماری و نیز انتقال با سرعت بالای این بیماری نیاز است با همکاری نیروهای مسلح و بسیج و سپاه مراقبت‌های ویژه را آغاز کرده و اجازه انتشار ویروس خطرناک دلتا را ندهیم.

وی تصریح کرد: حضور در مناطق پرخطر و کانون انتشار ویروس در این مرحله جزو اولویت‌های اساسی برای ما است که درصدد هستیم با حضور تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی زمینه کنترل بیماری را به شکل محسوس شاهد باشیم.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با توجه به مسافرت‌ها به سمت استان اردبیل شاهد شرایط بحرانی‌تر هستیم که متأسفانه شرایط را پیچیده کرده و نیاز است برای کنترل بیماری خطرناک تمهیدات لازم به کارگرفته شده و تیم‌های نظارتی، مشاوره‌ای و حمایتی پای کار باشند.

ارسال نظرات