سرپرست شهرداری کلانشهر اراک در گفتگو با"بسیج":

هم افزایی متولیان حوزه فرهنگ لازمه کار مدیریت شهری/نگاه جهادی و مشارکت مردمی نقشه راه شهرداری اراک

محمد جعفر پور گفت: ایجاد ساختار های فرهنگی و داشتن نگاه ویژه به این حوزه یکی از اولویت های شهرداری بوده که با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و متخصصان این بخش می توان اقدامات خوبی برای شهروندان انجام داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۱۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد جعفر پور سرپرست شهرداری کلانشهر اراک در در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج اولویت های اصلی مدیریت شهری در اراک را استفاده از ظرفیت مردمی و بهره گیری از مشارکت همه جانبه شهروندان دانست و گفت: مردم به عنوان صاحبان و ساکنان اصلی شهر می توانند خود میدان دار مدیریت شهر باشند چرا که ما بر این باور هستیم اهم برنامه ها در یک شهر خوب باید مبنای انسان محوری داشته باشد.

وی افزود:فضای شهری می بایست دارای آرامش برای شهروندان باشد و نگاه تک بعدی که برگرفته از زندگی صنعتی و ماشینی محض نمی تواند خواسته های عموم شهروندان را محقق کند.

جعفرپور با بیان اینکه جزیره ای کار کردن و پرداختن به یک موضوع خاص تنها مسکنی برای یک بخش محسوب می شود افزود: ما در تلاش هستیم برنامه ها به صورت جامع و عادلانه و توجه به ضرورت ها انجام شود و بی شک این مهم نیاز به بهره گیری از ظرفیت متخصصین و کارشناسان و مشاوران مجرب است.

سرپرست شهردار کلانشهر اراک گفت:رسیدگی به وضعیت مناطق کم برخوردار و کمتر دیده شده شهر از اولویت های اصلی شهرداری بوده که می طلبد این موضوع با حضور نیروهای جهادی هرچه سریع تر دنبال شود.

وی عنوان کرد:توجه به بخش فرهنگ و این مقوله مهم در کنار سایر بخش ها از جمله عمرانی شهر یکی از برنامه های مهم بوده که با مشارکت مردم و نهاد متولی در این حوزه می تواند اقدامات خوبی برای عموم مردم رقم بزند.

جعفر پور تعامل و تبادل دیدگاه ها نهاد متولی را از زمینه های رسیدن به نقطه نتظارت در حوزه فرهنگی دانست و گفت: شهرداری اراک آمادگی دارد با تعامل همه جانبه با مجموعه هایی که در حوزه فرهنگ مرتبط هستند همکاری نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات