خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تأکید کرد

لزوم راه‌اندازی کارگروه‌های ورزشی توسط بسیج ورزشکاران

همدان-رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بر راه‌اندازی کارگروه‌های ورزشی تأکید و گفت: بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه همدان به خوبی توانسته این کارگروه‌ها را ایجاد کند.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

لزوم راه‌اندازی کارگروه‌های ورزشی توسط بسیج ورزشکاران در استان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی میرجلیلی در جلسه شورای کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه همدان ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و کارگروه‌های ایجاد شده در این مدت زمان کم و تشکیل شورای کانون اظهار داشت: تمام شورای کانون باید دارای شرح وظایف باشند.

وی افزود: در مسائل فرهنگی در سالن‌های ورزشی نیز باید کارهای زیادی انجام داده و نمازخانه‌هایی در سالن‌ها ایجاد شود تا در زمان نماز ورزشکاران برای اقامه نماز جماعت اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: در مسائل تربیتی نیز برگزاری حلقه‌های صالحین با توجه به شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری شود.

وی با تأکید بر راه‌اندازی کارگروه‌ها عنوان کرد: بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه همدان به خوبی توانسته این کارگروه‌ها را ایجاد کند.

* ایجاد ۱۱ کارگروه تخصصی ورزش در شهرستان همدان

مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه ضمن بیان فعالیت‌های بسیج ورزشکاران ناحیه همدان در سال ۱۴۰۰ از ایجاد ۱۱ کارگروه تخصصی ورزش و تشکیل شورای حوزه و جذب ۱۲۰ نفر در بسیج ورزشکاران تاکنون خبر داد.

سید جواد جعفری افزود: زیرساخت‌های لازم برای شروع فعالیت با مساعدت فرمانده ناحیه و بسیج ورزشکاران استان ایجاد شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در شهر همدان ۱۳ هزار و ۴۷۲ ورزشکار بیمه شده وجود دارد که ناحیه همدان توانسته حدود ۴۰ درصد از این جمعیت را جذب بسیج ورزشکاران کند که تا پایان سال به ۶۰ درصد خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار