خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اگر اعلام تعطیلات سراسری صرفاً جنبه تفریح برای مردم و مسئولان داشته باشد، تلاش ما به جایی نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۹۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
شکرالله سلمان زاده عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن اشاره به روند افزایشی مبتلایان به ویروس جدید و ثبت رکورد بستری روزانه در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های جدیدی که در یک هفته اخیر در بیمارستان‌های منطقه ایجاد شده است تکمیل شد و در حال استفاده و تجهیز ورزشگاه‌ها و مصلای نماز جمعه برای بستری بیماران جدید هستیم.

وی از رعایت نشدن محدودیت‌های کرونایی انتقاد کرد و افزود: اگر اعلام تعطیلات سراسری صرفاً جنبه تفریح برای مردم و مسئولان داشته باشد، تلاش ما به جایی نخواهد رسید و ایجاد محدودیت‌ها نه تنها کارساز نیست بلکه موجب گسترش بیش از پیش بیماری در منطقه و کشور می‌شود.

سلمان زاده گفت: شمار جان‌باختگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است و اگر مردم به هشدار‌ها و محدودیت‌ها توجه نکنند، فاجعه ملی رخ خواهد داد و هر روز باید شاهد مرگ عزیزانمان خواهیم بود.

وی، تنها راه برون رفت از بحران را رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون دانست و افزود: کادر بهداشت و درمان بسیار خسته شده است و تعداد زیادی از آن‌ها نیز درگیر بیماری هستند؛ بنابراین با کمبود شدید نیروی انسانی روبه‌رو هستیم و دست یاری به سوی نیرو‌های داوطلب در حوزه بهداشت و درمان دراز می‌کنیم تا به کمک همکاران خود بشتابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در صورت ادامه این روند به زودی با کمبود دارو و امکانات مواجه خواهیم شد؛ پس همه با هم کمک کنیم تا علاوه بر خستگی کادر بهداشت و درمان، شرمنده مردم نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها