خبرهای داغ:
بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت بازگشت آزادگان

آزادگان، سفیران فرهنگی دوران دفاع مقدس‌اند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«۲۶ مرداد ۱۳۶۹، میهن اسلامی مان شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بودیم که شهید نشدند تا سفیران فرهنگی دوران دفاع مقدس و بلندگوی حماسه‌ها و خلق ایثار‌های جوانان کشورمان در مبارزه با ظلم و استکبار باشند.

بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و صبر در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان این روز بزرگ و به یاد ماندنی رابه همه آزادگان عزیز و خانواده‌های گرانقدرشان که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی رنج اسارت را به جان خریدند گرامی می‌دارد و تلاش می‌کند در راستای رسالت خطیر خویش برای ثبت و ضبط خاطرات و حماسه‌های این عزیزان و انتقال آن‌ها به نسل‌های امروز و فردا به گونه‌ای تولید محتوا کند که بدهکار تاریخ معنوی و حماسی این آب و خاک نباشد.»

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها