سرپرست پلیس راهور استان البرز خبر داد:

آماده‌باش کامل پلیس راهور البرز برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

سرپرست پلیس راهور استان البرز با اشاره به آماده‌باش کامل پلیس راهور برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی گفت: مسئولان هیئات مذهبی و شهروندان همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۳۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور استان البرز اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش‌بینی شده و پليس راهور با همکاری دستگاه‌های امنیتی با آمادگی کامل امنيت ترافیکی این ایام را تأمین خواهد کرد.

آماده‌باش کامل پلیس راهور البرز برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری در سطح شهرها، افزود: علی‌رغم این موضوع، پلیس راهور با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استقرار نیروهای پیاده و خودرویی در شب و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سعی بر روان‌سازی ترافیک برای تردد عزاداران به هیئات دارد.

سرپرست پلیس راهور استان البرز مطرح کرد: از مسئولان هیئات مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در نظر گرفتن محدودیت‌های اعمال شده، همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس داشته باشند.

سرهنگ رحمتی پور از تشکیل گروه‌های پليس ياران محرم با لباس‌های شبرنگ برای برقراری بهتر نظم و انضباط در محورهای منتهی به هیئت‌های عزاداری محرم خبر داد و گفت: پلیس یاران محرم با در اختیار داشتن تجهیزات و علائم مخصوص به‌ویژه برای حرکت در شب از بروز هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس راهور استان البرز با اشاره به آماده‌باش کامل پلیس راهور برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم در این ایام خادمان خود که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند را از دعای خیرشان محروم نکنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مرکز تعویض پلاک استان تعطیل است، افزود: شهروندان از مراجعه حضوری به این مرکز جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار