خبرهای داغ:

توزیع 460 پرس غذای گرم در شب تاسوعا و عاشورای حسینی در سرخه

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) از تهیه و توزیع 460 پرس غذای گرم در محله اسلامی آل یاسین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۵۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه اول محرم به برکت سوگواری و ارادت مردم به اهل بیت علیهم السلام در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی غذای گرم در بین مردم و نیازمندان در شهرستان سرخه توزیع شد.

از آغاز دهه اول محرم مراسم های سوگواری در کلیه هیدئت ها و مساجد سرخه و روستاهای آن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برپاست و به برکت امام حسین (ع) توزیع نذورات در قالب طبخ غذاهای گرم بین عزادارن و خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام می گیرد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در سرخه در خصوص روند طبخ و توزیع نذروات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال جاری با وجود بیماری منحوس کرونا عزادرای برای امام حسین (ع) تعطیل نشد و مردم عزادار سرخه با رعایت پروتکل‌های دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی توانستند ارادت خود را به اهل بیت (ع) ابراز کنند.

او افزود: پخت و توزیع نذری در ایام محرم سنت دیرینه‌ای است که سرشار از ارزش‌های انسانی و اسلامی است و در کنار همیاری و همت خیرین و مردم نوع دوست، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه انجام می گیرد.

پایگاه حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در سرخه با بیان اینکه در محرم امسال نیز خیرین ما را در کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان یاری کردند، گفت: در شب تاسوعا و عاشورای امسال 460 پرس غذای گرم و چهار کیلو گوشت بین مردم و نیازمندان در پشت درب منازل شان توزیع شد.

اسیری خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا در جامعه، امسال نیز غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و به صورت بسته بندی میان عزاداران و خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها