خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش از انجام ۱۹۰ سورتی سورتی پرواز امدادی این پایگاه در قالب اورژانس هوایی در استان فارس و مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۰۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

امیر سرتیپ دوم خلبان سیدقاسم خاموشی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان اظهار کرد: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان ضمن حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی خود جهت دفاع از حدود و مرزهای میهن اسلامی و نیز پشتییانی رزمی از پایگاه‌های مختلف هوانیروز ارتش و سایر نیروهای مسلح در سطح کشور، توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف به کار گرفته است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان ادامه داد: پروازهای امدادی در زمان سیل و زلزله و همچنین پروازهای ترابری به منظور خدمات‌رسانی در انتخابات، نمونه‌هایی از خدمات هوانیروز ارتش در زمان صلح است.

وی افزود: در زمان حاضر تعدادی از بالگردهای این پایگاه در استان‌های فارس و مرکزی مستقر هستند و در قالب امداد هوایی و اورژانس هوایی به مردم سایر استان‌ها ارائه خدمت می‌کنند.

خاموشی گفت: در همین راستا در پنج ماهه اول سال جاری بیش از ۱۹۰ سورتی پرواز در قالب بیش از صد ساعت پرواز توسط خلبانان این پایگاه در امداد و یاری به مردم استان‌های فارس و مرکزی انجام شده است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان خاطر نشان کرد: ارتقای هدفمند توان پروازی و تسلیحاتی بالگردهای جنگنده، هجومی، ترابری تاکتیکی و شناسایی و نیز آموزش مداوم نیروی انسانی متعهد و متخصص از دیگر برنامه‌های موفق این پایگاه در این مدت بوده است که با تمام توان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به حماسه‌های ماندگار هوانیروز ارتش در صحنه‌های مختلف به ویژه در سال‌های دفاع مقدس، اضافه کرد: کادر فرماندهی و کارکنان این پایگاه در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه مردم‌یاری آمادگی دارد حسب دستورات سلسله مراتب فرماندهی از تمام ظرفیت‌های پروازی، نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمت به مردم استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها