شهدای سارات سومار ایوان ادامه دهنده مسیر قیام عاشورا بودند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در بیانیه ای شهدای عاشورای سارات سومار شهرستان ایوان را ادامه دهندگان مسیر قافله محرم سال ۶۱ دانست.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۲۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی با صدور پیامی سالروز شهادت شهدای سارات سومار را در عاشورای سال ۵۹ گرامی داشت.
در متن پیام وی آمده است:

▪️ بسم رب الشهداء و الصدیقین
«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»

نهضت عاشورا ، شعله‌ای بود که از گودال قتلگاه به همۀ زمین ها و زمان ها دامن گسترد و برتر از هر الگو و فراتر از هر اسوۀ دیگری قافله قلبها را در پی خویش کشاند و به انقلاب اسلامی پشتوانه‌ حماسی‌ و عاطفی داد و دوران دفاع مقدس را به میدان حماسه‌ و خون‌ مبدل‌ نمود.

جلوه های پیوستگی به عاشورای حسینی را در لحظه لحظه هشت سال دوران پر رمز و راز دفاع مقدس می توان یافت و از آن جمله حکایت شهادت هفت تن از شجاع ترین مردان روزگار به نامهای شهید جوهر مرادی، عبدالمهدی و محمدکریم پیرحیاتی، جلیل رستمی، محمد نوری، تقی کوهی و خلیل رشیدی در سارات سومار است که در عاشورای سال ۱۳۵۹ شمسی ، خود را به قافله شهیدان کربلا رساندند تا عزت و عظمت این مرز و بوم پا برجای بماند.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری مردم شریف و محب اهل بیت علیهم السلام استان ایلام در ایام محرم و بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی ، به روان پاک و مطهر شهدای جنگ تحمیلی بویژه شهدای سارات سومار درود می‌فرستم و با ادای احترام به مقام شامخ پدران و مادران شهید و خانواده های معظم آنان ، از خداوند منان عزت و سربلندی همگان را مسالت می کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار