فرمانده سپاه زرند

پیروزی و تداوم انقلاب را مدیون مساجد هستیم

سرهنگ اکبرکردی گفت: مسجد مهمترین پایگاه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی انقلابیون در نهضت عاشورایی حضرت امام روح الله (ره) و سنگر رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۷۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند باتسلیت شهادت امام حسین (علیه السلام ) و72تن از یاران آن جضرت ،اولین رکن مساجد، وجود روحانی است، عنوان نمود وافزود: روحانی همچون معلمی وارسته در کنار مردم است و رکن دیگر مسجد، هیئت امنا و پایگاه‌ های بسیج هستند. ومسجد باید محل برنامه ریزی برای موضوعات جاری زندگی از قبیل امورات علمی، سیاسی اقتصادی و اجتماعی باشد و راه تقویت وحدت، تقویت روحیه مقاومت و ایجاد صمیمیت و همدلی، تقویت مسجد و جذب جوانان و نوجوانان است
    فرمانده سپاه زرند با بیان اینکه پیروزی و تداوم انقلاب را مدیون مساجد هستیم، ادامه داد: دین اسلام همیشه تضمین کننده یک جامعه اسلامی است و برای حفظ اسلام راهی جز گرم نگهداشتن مساجد نداریم.
    سرهنگ کردی یادآور شد : مسجد مهمترین پایگاه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی انقلابیون در نهضت عاشورایی حضرت امام روح الله (ره) و سنگر اجتماعات عظیم و رفیع رزمندگان جبهه توحید در ۸ سال دفاع مقدس بوده است، امروز نیز این بیت جامع الاطراف الهی، سنگر بزرگ اجتماعات رزمندگان جبهه نرم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی اسلام در برابر ملحدین و کفار و استکبار جهانی است.
    فرمانده سپاه زرندتنهاپایگاهی که سعادت دنیا و آخرت همه دلدادگان به آن را تضمین می‌‌کند، مساجد برشمرد وافزود : بسیجیان عزیز پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان مجاهدان عرصه جهاد کبیر و رزمندگان با بصیرت جبهه نرم؛ مساجد را مرکز هدایت، حمایت و خدمات مؤمنانه به آحاد جامعه قرار داده تا از جایگاه رفیع آن به عنوان اولین مرکز فرماندهی حکومت اسلام صیانت و حفاظت کرده و می‌روند تا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارکرد جامعه نگر مساجد را در تراز تمدن نوین اسلامی ارتقاء بخشند وشما نقش مساجد در جهت کاهش بیماری کرونا وکمک به اقشار آسیب پذیر جامعه شاهد هستید .
    سرهنگ کردی یاداور شد :در طول مبارزات دویست سال گذشته ملت ایران ، مساجد پایگاه اصلی انقلابیون بود و در انقلاب بزرگ اسلامی نیز مساجد محور مبارزه بر علیه رژیم طاغوت بود و بعد از انقلاب در زمان جنگ تحمیلی نیز یکی از مهم ترین پایگاه های اعزام نیرو و پشتیبانی از جبهه های نبرد؛ مساجد بوده اند.
    فرمانده سپاه زرند افزود:پس از دوران دفاع مقدس بعضی بر این عقیده بودند که با تشکیل اقشار بسیج مانند بسیج دانشجویی، دانش آموزی، کارمندان و... شاید اهمیت مسجد به عنوان پایگاه فعالیت بسیج کمرنگ شده و بسیج مستقر در مساجد کارایی کمتری پیدا کرده باشد. اما سخن امام خمینی(ره) که فرمود: "مساجد پایگاه اصلی بسیج است"نشان داد که با وجود اهمیت بسیار زیاد دیگر اقشار بسیج مانند بسیج طلاب و دانشجویی و... مساجد کماکان محوری ترین پایگاه برای دفاع از انقلاب و بهترین محل تجمع برای بسیجیان که پیش قراولان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند می باشند که شما می توانید عملکرد مساجد وپایگاههای مقاومت به همراه هیئات امنا مساجد از زمان شیوع بیماری کرونا در کنار کادر درمان را شاهد باشید گرچه چند مدت برای ادای فریضه نماز های جمعه وجماعت تعطیل شد اما بهترین پایگاه جمع آوری برای کمک مومنانه،کارگاه تولید ماسک لباس بیمارستانی و...گردید .


    سرهنگ کردی در پایان سخنان خود گفت:سی‌ام مردادماه، روز جهانی مسجد یادآور اقدام شیطانی صهیونست‌ها در به آتش کشیدن قبله اول مسلمین یعنی مسجد‌الاقصی است که ضمن محکومیت این اقدام خبیث، با تأسی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز "مدظله‌العالی"که فرمودند «روز مسجد اساسا یک روز انقلابی است» آن را به عنوان یوم الله و نقطه عطف دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابله با هجمه های کفار صهیونیستی گرامی می‌داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار