خبرهای داغ:

مسجد سنگر بزرگ اجتماعات رزمندگان در عرصه های مختلف است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: مسجد مهمترین پایگاه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی انقلابیون در نهضت عاشورایی حضرت امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

همزمان با سالروز بزرگداشت مسجد حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 30 مرداد سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست جنایتکاران صهیونیست است. صهیونیست‌ها ده‌ها سال است که فلسطین را می‌آزارند، آنان به هیچ کشوری رحم نکردند و هیچ حریمی را نمی‌شناسند، لذا قبله اول مسلمانان را بیش از ۵۰ سال گذشته به آتش کشیدند و به همین مناسبت این روز به نام روز جهانی مساجد نامگذاری شده است ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها باید توجه ما به مساجد به عنوان سنگر مستحکم اسلام و قرآن و ولایت بیشتر شده و در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و انجام خدمات در حوزه‌های مختلف کوشا باشیم.

او افزود: مسجد کانون ارتباط بندگان خدا با پروردگار الهی است که در روایتی خدای متعال می فرماید: مساجدخانه من است و کسی که وارد خانه من شود بر من واجب است او را تکریم کنم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: مسجد واسط و حلقه وصل زمین و آسمان است، مهبط رحمت واسعه الهی است، تا از سجده در برابر عظمت حق تعالی، انسان را به اوج بندگی و کمال انسانی و عزت جاودانه برساند.

محمدی وند بیان داشت: مسجد به عنوان اولین مرکز حکومت اسلام قرار گرفت تا تکامل و سعادت بشر را در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، اقتصادی و ... در سایه هدایت ها و رهبری های برگزیده باری‌تعالی، حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) به ارمغان آورد.

او خاطرنشان کرد: در دهه های اخیر یعنی عصر طلایی انقلاب اسلامی؛ مساجد، فجر انقلاب شده و نقطه آغازین تابش انوار عنایات الهی بر امت بزرگ ایران اسلامی شدند و سنگر مقابله با شیاطین و استکبار جهان شدند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با اشاره به اینکه آنگونه که مسجد مهمترین پایگاه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی انقلابیون در نهضت عاشورایی حضرت امام روح الله (ره) و سنگر اجتماعات عظیم و رفیع رزمندگان جبهه توحید در 8 سال دفاع مقدس بوده است، گفت: امروز نیز این بیت جامع الاطراف الهی، سنگر بزرگ اجتماعات رزمندگان جبهه نرم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و .... اسلام در برابر ملحدین و کفار و استکبار جهانی است.

محمدی وند با بیان اینکه مسجد پایگاهی که سعادت دنیا و آخرت همه دلدادگان به آن را تضمین می‌نماید، اذعان داشت: لذا بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان مجاهدان عرصه جهاد کبیر و رزمندگان با بصیرت جبهه نرم؛ مساجد را مرکز هدایت، حمایت و خدمات مؤمنانه به آحاد جامعه قرار داده تا از جایگاه رفیع آن به عنوان اولین مرکز فرماندهی حکومت اسلام صیانت و حفاظت نموده و می‌روند تا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارکرد جامعه نگر مساجد را در تراز تمدن نوین اسلامی ارتقاء بخشند.

او در خاتمه گفت: سی‌ام مرداد ماه، روز جهانی مسجد یادآور اقدام شیطانی صهیونست‌ها در به آتش کشیدن قبله اول مسلمین یعنی مسجد‌الاقصی است که ضمن محکومیت این اقدام خبیث، با تأسی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز «مد ظله العالی» که فرمودند «روز مسجد اساسا یک روز انقلابی است» آن را به عنوان یوم الله و نقطه عطف دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابله با هجمه های کفار صهیونیستی گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها