خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان

دعای عرفه کربلای نظری و کربلا،عرفه عملی امام حسین (ع) بود

در طول تاریخ انسانهای زیاده بوده اند که خوب صحبت می کردند اما در مقام عمل کاری انجام ندادند ولی امام حسین (ع) در صحبت دعای عرفه را دارند و در عمل آن رادر کربلا به زیبای نشان دادند .
کد خبر: ۹۳۶۶۵۴۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام راستگو امام جمعه قهستان در جمع عزارادان حضرت سید الشهدا(ع)در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت:هدف از برگزاری مراسم عزاداری برای حضرت سید الشهدا(ع) بیدار کردن مردم جامعه است نه اینکه مردم را به خواب ببرند و همیشه باید در عزاداری ها این هدف مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام راستگو در ادامه داد:چه در عزاداری و چه در زیارت اهم موضوع معرفت و شناخت امام است اگر زیارت و عزاداری برای ائمه(ع) همراه با معرفت و شناخت باشد و فرد مقام امام را درک کند زیارت ارزشمندو بدون روضه ،انسان آزاده بر مصائب  ال الله خواهد گریست.

امام جمعه قهستان در بخش دیگر از صحبت های خود گفت:در طول تاریخ انسانهای زیادی بوده اند که خوب صحبت می کردند اما در مقام عمل کاری انجام ندادند ولی امام حسین (ع) در صحبت دعای عرفه را دارند و در عمل آن رادر کربلا به زیبای نشان دادند و می توان گفت دعای عرفه کربلای نظری و کربلا،عرفه عملی امام حسین (ع) بود.

حجت الاسلام راستگو در بخش پایانی صحبت ها به را شناخت حق و باطل اشاره کرد و گفت:بر اساس کلام امیر المومنین(ع) حق و باطل را از روی شخصیت های نمی توان شناخت ،حق را بشناس بعد اهل آن راو باطل را بشناس اهلش را خواهی شناخت  امروز گاهی از افراد مواقعی دچار اشتباه می شوند که حق و باطل را بر اساس افراد تشخیص می دهند و در عصر کنونی ماه چه در زمان آقای منتظری و چه در زمان فتنه 88 و چه نسبت به آقای احمدی نژادهمین موضوع صدق می کند که باعث انحراف عده ای از افراد جامعه  شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار