خبرهای داغ:
در ایام شهادت چهارمین پیشوای امامت و ولایت حضرت علی ابن الحسین (علیه السلام) شورای شهر شهرستان شهررضا جهت تعامل وهمکاری با حضور در گردان112 امام حسین (علیه السلام) از این گردان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) در ایام شهادت چهارمین پیشوای امامت و ولایت حضرت علی ابن الحسین (علیه السلام) شورای شهر شهرستان شهررضا جهت تعامل وهمکاری با حضور در گردان112 امام حسین (علیه السلام) از این گردان بازدید کردند.

در این بازدید فرمانده گردان 112 امام حسین (علیه السلام) به بیان تاریخچه لشکر در زمان جنگ و معرفی چهره های سرشناس شهدای لشکر در زمان دفاع مقدس،شهدای مدافعان حرم و مدافعان امنیت پرداخت.

این فرمانده در ادامه به تشریح فعالیتهای جهادی این گردان و گزارش کوچکی از ماموریتهای لشکر و گردان 112 امام حسین (علیه السلام) ازجمله خدمت رسانی به مناطق محروم و اردوهای جهادی، کمکهای مومنانه وشرکت در برنامه مقابله با بیماری کرونا(ضدعفونی کردن سطح شهر) ارائه داد.

این فرمانده گردان در ادامه  این دیدار اشاره ای به فعالیتهای روزمره ای گردان با بسیجیان عزیز کرد و خواستار تعامل بیشتر شواری شهر با گردان شدند.

در پایان رییس شواری شهر این شهرستان که خود از یادگاران دفاع مقدس وآزادگان هستند یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای لشکر14 امام حسین (علیه السلام) را گرامی داشت.

لازم به ذکر است: این دیدار با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها