خبرهای داغ:
 فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در این استان بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۱۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان اظهار داشت: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان سمنان با مجموعه سپاه و بسیج راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در تمامی شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در راستای راه‌اندازی 6 مرکز واکسیناسیون در سطح استان گفت: امروز شاهد افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در استان سمنان در سالن ورزشی الغدیر سمنان هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه این مرکز به نام مبارک شهید سلیمانی در سمنان مزین شده است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمامی استانداردها در این مرکز واکسیناسیون رعایت شده است و آماده کامل جهت ارائه خدمت شایسته به مردم را دارد.

سردار دامغانی اظهار امیدواری کرد با ورود واکسن بیشتر به استان بتواند سمنان به عنوان اولین استان‌هایی باشد که واکسیناسیون عمومی و گروه‌های هدف را به بهترین وجه ممکن با سرعتی بالا به اتمام برساند.

وی با اشاره به تلاش‌های مثمر ثمر انجام شده در راستای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان سمنان گفت: مجموعه این تلاش‌ها منجر به کاهش و شیب نزولی است که از روزهای گذشته در استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: تعداد و آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا نیز در استان سمنان کاهش یافته است و این روند امیدواریم همچنان استمرار داشته باشد.

سردار دامغانی کاهش آمار مبتلایان به کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس را در استان مستلزم همتی همگانی و جهاد و عزمی مضاعف از سوی آحاد مردم دانست و گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات و همکاری‌ها و همراهی‌ها منجر به تسریع در کاهش مشکلات ناشی از شیوع کرونا و ریشه کن شدن کامل این بیماری شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه نخست محرم گفت: همچنان مردم باید پایبند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند تا شیب  کرونا در استان سمنان نزولی شود و دوباره شاهد پیک جدیدی از شیوع کرونا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها