خبرهای داغ:
 نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: تشکیل یک کانون مرکزی اندیشه‌ورز و قرارگاه رسانه‌ای برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و مجازی دشمن و جلوگیری از تحریف وقایع انقلاب اسلامی، ضروری است.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۵۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
حجت الاسلام عبدالرضا رستگارپناه روز یکشنبه در آیین تجلیل از رسانه‌های خوزستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا، بیان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با نهضت‌های گذشته این است که این انقلاب توسط شخصی که مدنظر معمار کبیر انقلاب بوده استمرار داشته و دیگر نیز داشتن مردمانی با بصیرت، ولایت‌مدار و حاضر در صحنه است.

وی افزود: موضوع انقلاب اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و بین المللی موضوعی است که تمامی رسانه‌های جهان به آن می‌پردازند اما خوشبختانه تفکر رسانه‌های ما برگرفته از تفکر ناب محمدی(ص) است که در معرفی و تبیین انقلاب نقش کلیدی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در مقابل غول‌های رسانه‌ای جهان تبلیغات ضعیفی داریم ادامه داد: اکنون دولت انقلابی روی کار آمده و تمام تلاش شبانه روزی و جهادی‌اش آن است که عقب ماندگی دولت‌های لیبرال را جبران کند و نقش اصلی برای تبیین انقلاب بر عهده رسانه و جامعه روحانیت است.

حجت‌الاسلام رستگارپناه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما اکنون گرفتار جنگ ادراکی و تبلیغاتی هستیم و یک هجمه جهانی برای تحریف انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی ستون فقرات تهاجم ادراکی را تحریف دانست و بیان کرد: دشمن اکنون تمام فضای حقیقی و مجازی خود را توسط منافقان، سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان به کار گرفته تا بتوانند از این طریق به انقلاب اسلامی آسیب وارد کند.

وی ادامه داد: باطل کننده این جنگ ادراکی، تبیین است که نشان دهنده واقعیت‌ها است. جامعه ما نیازمند امید است خیلی‌ها به دولت انقلابی امید بسته‌اند و رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در امید بخشی به جامعه داشته باشند.

وی گفت: دشمنان پس از اینکه در انتخابات گذشته شکست خوردند پیکان خود را به سمت رهبر معظم انقلاب نشانه رفتند.

وی در زمینه واردات واکسن کرونا نیز بیان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی داخلی خود دارد مشکلات را برطرف می‌کند اما دشمنان به دنبال این هستند که مردم را علیه نظام تحریک کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نیز گفت: خبرنگاران در بحران‌های خوزستان همپای نیروهای بسیج و سپاه حضور داشته و این نقش موثر رسانه‌های استان را در میدان‌های سخت نشان می‌دهد.

مسلم رحیمی افزود: انتخابات ۱۴۰۰، بسیار سخت بود و دشمن با تمام قدرت و با تمام ابزارهای خود برای جنگ فرهنگی و رسانه‌ای وارد میدان شده بود اما با تدبیر و تلاش رسانه‌ها توطئه‌های دشمن خنثی کرد.

وی ادامه داد: مشارکت ۵۰ درصدی معنادار مردم خوزستان در انتخابات امیدها را در دل نیروهای انقلابی زنده کرد و امید است در دولت انقلابی نیز بتوانیم از طریق رسانه نقش مهمی در امیدبخشی به جامعه داشته باشیم.

در این آیین که با حضور برخی فرماندهان سپاه ولیعصر (ع)، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و مسوولان محلی در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، از رسانه‌های خوزستان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها