گردهمایی ائمه جماعت مساجد حوزه بسیج علی (ع) شاهرود/تاکید بر قرارگاه محله مسجد محور

شاهرود_گردهمایی ائمه جماعات حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۴۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت روز جهانی مسجد، گردهمایی ائمه جماعات حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود در مسجد ابوالفضل (ع) باغزندان به میزبانی پایگاه صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
در این مراسم که امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و ائمه جماعات مساجد تحت پوششاین حوزه حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با اشاره به روز جهانی مسجد با بیان سخن امام راحل که مسجد سنگر است و سنگر‌ها را باید حفظ کرد، افزود: انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد و هسته و پایگاه اصلی مبارزین انقلابی مسجد بود و این پایگاه مهم بعد از انقلاب نیز مورد توجه و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
او افزود: امروز قرارگاه‌های محله مسجد محور تشکیل شده تا تمام مشکلات و نیاز‌های یک محله با مرکزیت مسجد حل و فصل شود و این اهمیت مسجد را می‌رساند.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه بسیج در مساجد بازوی قوی در راستای قوت و اثرگذاری مساجد است، گفت: بسیج و مسجد با هم آمیخته و در خدمت مردم هستند و باید تلاش کنیم این تعامل و هم افزایی روز به روز بیشتر و بیشتر شود.
خوشقدم ترس دشمنان را از بسیج و مساجد یادآور شد و افزود: امروز تلاش دشمنان جدا کردن مردم از مسجد و دین است و در این مسیر تمام تلاش خود را مصروف کرده اند و ما نیز باید هوشیار باشیم و در مقابله با این توطئه با برنامه تلاش کنیم.
در پایان این نشست از زحمات امام جماعت مسجد ابوالفضل (ع) باغزندان نیز تقدیر و حکم امام جماعتی ایشان اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار