خبرهای داغ:

سپاه در تمام شئونات اسلامی جلودار است

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه خادم مردم در تمام شئونات اسلامی است و به عبارتی سپاه در تمام شئونات اسلامی جلودار است.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۶۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه سمنان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان و هیئت همراه که در دفتر نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری انجام شد، اظهار داشت: سپاه نهادی است که قداست و بزرگی خودش را حفظ کرده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نهادی خوش‌نام دانست و گفت: سپاه خادم مردم در تمام شئونات اسلامی است و به عبارتی سپاه در تمام شئونات اسلامی جلودار است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حفظ خوش‌نامی سپاه بیان کرد: در تعریف و تبیین جایگاه سپاه همین بس که امام خمینی (ره) فرموده‌اند"اگر سپاه نبود، کشور نبود".

آیت‌الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه هیچ عبادت و مدالی بهتر از خدمت به مردم نیست، اظهار داشت: رضایت مردم رضایت خداست.

وی تأکید کرد: فردی موفق می شود مدال خدمت را برگردن آویزد که برخوردار از فضائل و ملکات پاک انسانی باشد؛ بر این اساس ریاست بلاست مگر اینکه انسان ملکات فاضله داشته باشد و بتواند از این ریاست به خداوند نزدیک شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر می خواهیم عاقبت به خیر باشیم باید ملکات و فضائل اسلامی و انسانی را در خود تقویت تقویت کنیم تا همچون حُر آزاده و عاقبت به خیر شویم.

آیت‌الله شاهچراغی عاقبت به خیری را بهترین دعا در  حق دیگران دانست و گفت: وقتی برای فرزندتان دعا می‌کنید بگویید خدایا عاقبت به خیر شود؛ نگویید پیر شود، چون  عاقبت به خیری بهترین دعاست.

وی بیان کرد: بنده این دفتر را برای خدمت به تمامی مردم استان سمنان راه انداخته‌ام و هدفی جز خدمت به مردم از افتتاح این دفتر ندارم؛ امیدوارم خداوند هم کمک کند تا بتوانم به مردم مؤمن، ولایی و خوب استان سمنان که در راه اسلام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند، خدمت‌گذاری خوب باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار