خبرهای داغ:

آمادگی تزریق شبانه‌روزی واکسن کرونا در استان سمنان وجود دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان توسعه مراکز واکسیناسیون در کشور را اقدامی جهادی عنوان کرد و گفت: آمادگی تزریق شبانه‌روزی واکسن کرونا در استان سمنان وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۸۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در آیین افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان در سالن ورزشی الغدیر سمنان پزشکان، کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان را آبروی نظام سلامت دانست و اظهار داشت: جهاد بی نظیر، رشادت و ایثارگری های خالصانه این قشر از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز جایگاه و شأن و منزلتشان را در افکار عمومی و نزد مردم ارتقا بخشیده است.
وی با بیان اینکه مردم قدر آنها که دغدغه رفع مشکلاتشان را دارند، می دانند، گفت: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری قدردان و قدرشناس جامعه پزشکی هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به نزدیکی به ایام هفته دولت بیان کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی نگاه و دغدغه ای جز حل مشکلات مردم علیرغم تمام فشارها، تحریم ها و کارشکنی های دشمنان ندارند و تلاش می کنند بار فشار این مشکلات را کم کنند و قطعا وجود چنین تفکری بین مسئولان نزد خداوند و شهدا بی اجر و مزد نخواهد ماند.
سردار دامغانی با اشاره به نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی گفت: دشمنان این انقلاب و نظام 40 سال است در تلاش برای زمین گیر کردن این انقلاب، مردم و نظام هستند.
وی وحدت بین مردم و مسئولان را از ارکان اصلی قدرت نظام دانست و گفت: افتتاح مراکز واکسیناسیون در استان سمنان مصداق یک کار جهادی بزرگ در راستای خدمت به مردم است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اضافه شدن 6 مرکز واکسیناسیون به مراکز واکسیناسیون سراسر استان گفت: در روز عاشورا مرکز واکسیناسیون گرمسار افتتاح شد؛ در شاهرود نیز چند روز گذشته یک مرکز واکسیناسیون به بهره برداری رسیده است، امروز نیز شاهد افتتاح مرکز واکسیناسیون در سمنان بودیم و در دامغان نیز اگر مشکلی پیش نیاید فردا یک مرکز افتتاح خواهد شد.
سردار دامغانی توسعه مراکز واکسیناسیون در کشور را اقدامی جهادی عنوان کرد و گفت: آمادگی تزریق شبانه‌روزی واکسن کرونا در استان سمنان وجود دارد.
وی همچنین از انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای اجرای واکسیناسیون خودرویی و راه اندازی مراکز سیار واکسیناسیون در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: این آمادگی با هماهنگی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی این استان وجود دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مورد اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح از ظرفیت های بسیار خوب و ماحصل مجموعه سپاه و بسیج و وزارت بهداشت است که از ابتدای شیوع کرونا کلید خورد.
سردار دامغانی ادامه داد: اصل کار اجرای طرح شهید سلیمانی فعالیت های محله محور و شناسایی و بیماریابی و اعزام تیم های جهادی به منظور کمک به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا در محلات مختلف است.
وی تأکید کرد: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش تبعات منفی شیوع کرونا در ابعاد مختلف روحی، جسمی، روانی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر ابعاد است.
سردار دامغانی با بیان اینکه سپاه متولی مدیریت بسیج است و صاحب بسیج نیست گفت: صاحب بسیج انقلاب و نظام است و به عبارتی بسیج لشکر انقلاب و مردم است.
وی اظهار داشت: هر فردی که کشور، نظام، انقلاب و دینش را دوست دارد؛ بسیجی است حال چه کارت بسیج داشته باشد یا نداشته باشد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت بسیج، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه این مرز و بوم ظرفیتی عظیمی برای کشور محسوب می شوند، مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند و گوش به فرمان رهبری هستند.
سردار دامغانی افزود: مردم علیرغم مشکلات فراوانی که دشمنان بر کشور تحمیل کرده اند اما در تمامی حوادث و وقایع انقلاب از دفاع مقدس تا سیل و زلزله در صحنه و میدان حضور دارند.
به گزارش بسیج، تقدیر از خانواده شهید ناظری پور شهید سلامت استان سمنان از جمله برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها