همزمان با روز جهانی مسجد از امامین جماعت و خادمین مساجد شهرستان سرخه تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با توجه به نقش مساجد در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی و با توجه به اینکه آن ها، قلب تپنده حیات جامعه اسلامی و منشا حرکت اجتماعی در جامعه هستند؛ مراسم غبارروبی مساجد و قدردانی از خادمین این سنگر مذهبی ویژه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان سرخه و روستاهای آن برگزار شد.

به همین مناسبت به همت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از امام جماعت و خادمین مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج خواهر و برادر قدردانی شد.

همچنین از حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت و خادم مسجد امام هادی (ع) و 10 نفر از بسیجیان فعال نمازگزار مسجد امام هادی (ع) که بیشترین حضور در نماز جماعت را داشتند تجلیل شد.

در راستای بزرگداشت این روز سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرخه به همت پایگاه حضرت زینب (س) از امام جماعت مسجد امام حسین (ع)، خادم مسجد و مکبرین تجلیل و قدر دانی کرد.

به مناسبت روز جهانی مسجد اعضای شورا و بسیجیان پایگاه فاطمه زهرا (س) در مسجد علی بن ابیطالب (ع) حاضر شدند و طی مراسمی از حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب (ع) و هیئت امنای مسجد تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها