پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان به مناسبت آغاز هفته دولت

هفته اول شهریورماه در تقویم ایران اسلامی به عنوان «هفته دولت»، نام‌گذاری شده است به همین مناسبت فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدمهدی قادری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛ مزین شدن این هفته به نام دولت، یادآور تلاشهای مجدانه معلمان ایمان و عمل، شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است که همواره الگوی خدمت‌گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.
از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از عوامل اصلی و مهم پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی بوده است.
هفته دولت، یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی در مسیر خدمت‌گزاری به مردم است.
هفته دولت فرصتی است مغتنم برای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام مدیر و کارمند که با حضور در سنگرهای جهاد و شهادت، حماسه‌ها و افتخارات بی‌نظیری را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و اعتلای کشور، رقم زدند.
چهارم شهریور ماه نیز به نام روز کارمند و قشر کارمندی نامگذاری شده است، که بدینوسیله به تمامی کارمندان خدوم و زحمت کشی که خدمت شایسته و خالصانه به مردم را سرلوحه خود قرار داده اند، تبریک می گویم و از خداوند منان آروزی توفیق هر چه بیشتر این قشر خواستارم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار