خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان با توزیع ۲ هزار و ۵۰۵ بسته معیشتی در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۷۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به کمک مومنانه، سپاه ناحیه نهاوند در قالب دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان، سیزدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان نهاوند را برگزار کرد.

وی افزود: در این رزمایش ۲ هزار و ۵۰۵ بسته معیشتی و ۵۳ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار قرص نان توسط پایگاه‌های مقاومت بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: با توجه به تعطیلی کسب و کارها و شناسایی خانواده‌هایی که به خاطر کرونا کسب و کار خود را از دست داده‌اند و اجاره خانه آنها عقب افتاده و یا درگیر بیماری بوده و مشکل مالی دارند، در این رزمایش مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال به این خانواده‌ها پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و شروع عزاداری‌ها در این رزمایش تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی بین عزاداران توزیع و ۵۱۸ رأس گوسفند و ۶ رأس گاو، ذبح و بین نیازمندان شناسایی شده در روستاها و مناطق حاشیه نشین شهرستان نهاوند توزیع شد.

مختاری افزود: همچنین در این مرحله از رزمایش تعداد ۴ هزار بطری آب معدنی بین عزاداران حسینی توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: در این ایام با توجه به ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب تعداد ۹ قواره چادر برای خواهرانی که محجبه شدند و توانایی خرید چادر نداشتند خریداری و اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات