بهترین خدمت و پاسداری از نظام اسلامی، تقویت امید در مردم است

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: بهترین خدمت و پاسداری از نظام اسلامی توسط کارکنان دولت، تقویت امید در مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نخستین روز گرامی داشت هفته دولت در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر در دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان اظهار کرد: تعیین اولویت‌ها و رعایت آن در خدمت رسانی بهتر به مردم در حوزه اختیارات مسوولان دستگاه‌های اجرایی بسیار ضروی است. 

او تاکید کرد: پیشگیری‌ها و رعایت اولویت‌ها در خدمت رسانی به مردم امید آفرینی و اعتماد سازی بیشتربه نظام اسلامی در جامعه را تقویت خواهد کرد. 
 
امینی افزود: بهترین خدمت و پاسداری از نظام اسلامی به گونه‌ای است که امید در مردم را تقویت کند.
 
امام جمعه شاهرود با بیان حدیثی از امام حسین (ع) که نیاز‌های مردم به سوی مسوولان نعمت الهی است، ادامه داد: دولت‌ها در ۴۲ سال انقلاب اسلامی مجموعه نظام اسلامی، با همه فراز و نشیب‌ها، تحریم‌ها و برخی سوء مدیریت ها، منشا خدمات ارزنده‌ای بودند. 

او با اشاره به اینکه برای دولتمردان از ۲ شهریور تا همین زمان درسال آینده یک سال خدمتی محسوب می‌شود، تاکید کرد: دلتمردان در این یکسال نقاط ضعف و قوت خدمتی را بررسی و بر رفع و تقویت آن همت گمارند. 

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید بیشتر به این نکته توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است و این اصل بهداشتی را به همه امور سرایت دهند. 

او اظهار کرد: مشکلات مردم در اصناف و گرو‌های مختلف باید به طور دقیق و قبل از تبدیل شدن به آسیب‌های اجتماعی رصد، شناسایی و رفع گردد.
بهترین خدمت و پاسداری از نظام اسلامی، تقویت امید در مردم است
امینی افزود: هرچند برخی رخداد‌ها همانند حوادث غیرمترقبه هستند، باید نظام اداری در پیشگیری چابک‌تر عمل کند. 

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های مذهبی ایام محرم را برگزار کردند، اظهار کرد: مناسبت‌های ملی بزرگداشت هفتم تیر و هشتم شهریور هم همانگونه که شایسته اخلاص این شهیدان است باید برگزار و الگوسازی برای نسل جوان شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار