مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد؛

تولید و پخش بیش از ۱۹ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای زنجان

زنجان _ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در دهه اول محرم بیش از ۱۹۰۰۰دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز زنجان تولید، تامین و پخش شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۶۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن لطیفی با اشاره به عزاداری خالصانه و توام با بصیرت، شور و شعور مردم ولایتمدار استان زنجان گفت: دلدادگی و عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در وجود همه شیعیان طنیده شده، ولی با توجه به شیوع پیک پنجم ویروس کرونا، و لزوم حفظ سلامتی عزادارن حسینی، امسال هم مردم مومن استان زنجان در عزاداری‌ها ضمن رعایت اصول بهداشتی جلوه‌هایی ویژه‌ای خلق کردند.
 
تولید و پخش بیش از ۱۹ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای زنجان

وی افزود: امسال با توجه به شرایط حاکم و تلاش همکاران خدوم مرکز در بخش‌های مختلف تولیدی و پشتیبانی، در دهه اول محرم بیش از ۱۹۰۰۰ دقیقه برنامه تولید، تأمین و پخش شد.

لطیفی با اشاره به برنامه ریزی مرکز برای پخش زنده عزاداری‌های نقاط مختلف استان و لزوم انعکاس رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزادارن حسینی از شبکه اشراق اظهار داشت: برای دومین سال متوالی شبکه اشراق در قالب حسینیه‌ای به وسعت استان، همراه با مردم مومن زنجان عزادار سیدالشهدا بود و به طرق مختلف پیام و فلسفه نهضت عاشورا و عشق و ارادت عمومی مردم به آن حضرت را منعکس کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حوزه سیما، با برنامه ریزی صورت گرفته ائمه جمعه، واعظین و مادحین هیات حسینی کل استان یا در رسانه استانی حضور پیدا کردند یا برنامه عزاداری آن‌ها از شبکه پخش شد و مجموعاً بیش از ۸۸۰۰ دقیقه برنامه با حضور این عزیزان پخش شد.

لطیفی افزود: پوشش خبری و تصویری کمک‌های مومنانه، خیمه گاه، شور و شعور حسینی، قرار شب، محرم نواسی، مشق عشق و پخش زنده اجتماعات عزاداری از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام بود که با احتساب سایر برنامه‌های روتین و تامینی به سمع و نظر مخاطبان شبکه اشراق رسید.

وی ادامه داد: شبکه استانی صدا هم در قالب برنامه‌های دلنوا، چراغ، ایشیقلی یول، آوای وصل، عشق قافله سی، علمدار، حسین عزاسی، خیمه، یک پیام یک نوا و حسین نواسی در کنار پخش زنده اجتماعات عزاداری و سایر برنامه‌های روزمره و تامینی مجموعاً بمدت ۱۰۰۰۰ دقیقه همراه با شنوندگان بود.

لطیفی تصریح کرد: صداوسیمای مرکز زنجان علی رغم وجود کمبود‌ها و محدودیت‌های فراوان در حوزه امکانات و نیروی انسانی، با بکارگیری تمامی تجهیزات و نیروی انسانی خود و بهره گیری از ۲ واحد سیار تلویزیونی، واحد sng، مایکرو ویو پرتابل، دو دستگاه دوربین پرنده، بهره گیری ازخطوط پشتیبان فیبر نوری جهت تضمین پایداری تصویر و در رأس تلاش شبانه روزی همکاران خدوم خود، تلاش کرد صحنه‌های بی بدیل عشق و ارادت مخلصانه مردم مومن استان را به ساحت مقدس حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعکس نماید و امید است این تلاش شبانه روزی مورد قبول درگاه حضرت حق و توجهات حضرت بقیت ا…الاعظم (ارواحنا له الفداء) قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار