مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

موفقیت ۶۹ دانش آموز مددجوی زنجانی در کنکور امسال

زنجان _ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت:امسال۱۹۰نفرازدانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در کنکور شرکت کرده بودندکه ۶۹نفرازآن ها مجاز به انتخاب رشته شده اند.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۶۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری، گفت: با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۶۹ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد ۲۳ نفر رتبه زیر ۱۰ هزار کشوری و دو نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد نیز موفق به کسب رتبه زیر ۵۰۰ کشوری شدند.
 
موفقیت ۶۹ دانش آموز مددجوی زنجانی در کنکور امسال

او افزود: برای حمایت دانش‌آموزان تحت حمایت از مراکز آموزشی و خدمات مشاوره‌ای برای انتخاب رشته‌های دانشگاهی استفاده می‌کند.

صفری به هم‌افزایی امکانات و منابع آموزشی در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان مستعد اشاره کرد و گفت: در سایه همکاری‌ها و پیگیری‌ها، همچنین همت تلاش مضاعف دانش‌آموزان، شاهد درخشش خوب این دانش‌آموزان در کنکور سال ۱۴۰۰ بودیم که کسب ۲۳ رتبه برتر کنکور توسط دانش آموزان مناطق محروم استان زنجان، مویّد این مطلب است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۶۸۰ دانش‌آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی با اولویت خدمات فکری و فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: در کنکور امسال تعداد ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان این نهاد در استان زنجان شرکت کرده بودند که ۶۹ نفر از این عزیزان مجاز به انتخاب رشته شده و ۲۳ نفر از این دانش‌آموزان نیز رتبه‌های برتر زیر ۱۰ هزار کشوری کسب کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مساعدت‌های کمیته امداد برای توانمندسازی و خوداتکایی دانش‌آموزان مستعد نیازمند، تا پایان تحصیلات تکمیلی و رسیدن به مدارج عالی ادامه خواهد داشت، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم در زمینه انتخاب رشته مناسب، مطلوب و مشاوره رایگان برای منتخبین کنکور امسال فراهم و این دانش‌آموزان در آرامش نسبت به انتخاب رشته‌های مورد علاقه خود اقدام کردند.
ارسال نظرات