جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش طرح شهید سلیمانی همزمان با موج پنجم کرونا در استان اردبیل آغاز و بسیج مردمی مهم‌ترین راه‌حل برای مهار بیماری است.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

رزمایـــش طرح شــــهید سلیــــمانی در اردبیـــل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از رزمایش طرح شهید سلیمانی در اردبیل اظهار داشت:  رزمایش طرح شهید سلیمانی همزمان با موج پنجم کرونا در استان اردبیل آغاز و بسیج مردمی مهم‌ترین راه‌حل برای مهار بیماری است.

وی بیان کرد: کنترل و مهار بیماری نیازمند بسیج مردمی است و همزمان با تشدید شیوع کرونا در استان و تداوم وضعیت بحرانی و قرمز در موج پنجم بیماری کووید.19 ، این رزمایش با هدف آگاهی بخشی، آموزش و اطلاع‌رسانی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عموم مردم در حال اجراست.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ترغیب مردم برای حضور در مراکز واکسیناسیون در کنار  توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا یکی از برنامه‌ها و اهداف اساسی در این زمینه است که درصدد هستیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در این زمینه اقدام کنیم.

وی گفت: تنها راه مقابله با کرونا و کنترل این بیماری منحوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که در این رزمایش درصدد هستیم تا با تداوم نقاط قوت طرح در سال گذشته به تقویت نقاط ضعف پرداخته و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی  این بیماری خطرناک را که امنیت و سلامتی مردم را به خطر انداخته است ریشه کن کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به راه‌اندازی بخش‌های جدید کرونایی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان توسط سپاه اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، بخش 64 تخت‌خوابی آی‌سی‌یو و بستری بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه در بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار