خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف ۱۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کشف ۱۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو تریلر مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گفت: پلیس با مجرمان و سود جویان بازار اقتصادی برخورد قاطعانه می‌کند.

*کشف خودرو سرقتی در بهار

وی کارآمدی ماموران گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخداد‌های انتظامی را، یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس‌های اجرایی و کوپ به عنوان سر انگشتان پلیس دانست و بر صحت عمل آنان تاکید کرد و افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت‌زنی در سطح شهر، به یک دستگاه خودرو پیکان وانت رها شده و بلاصاحب مشکوک شده و به بررسی آن پرداختند.

سرهنگ نوری بیان کرد: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت در مرداد ماه سال جاری در یکی از شهرستان‌های همجوار است که ضمن انتقال آن به پارکینگ، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال و خودرو‌ها از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات