خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

پذیرش ۱۵۰ بیمار کرونا موقت، توسط مرکز درمانی پاکروان

دکتر نامدار گفت: مرکز درمانی پاکروان با پذیرش ۱۵۰ بیمار کرونایی موقت، کمک چشمگیری در کاهش بار بیماران در بیمارستان های سطح شهر قزوین داشته است.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۴۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جریان بازدید از فرآیند واکسیناسیون کرونا، ضمن تشکر از خدمات کادر درمان و نیروهای بسیج و سپاه ناحیه امام حسن (ع) در ایجاد نظم و آرامش در روند نوبت‌دهی کرونا اظهار کرد: تاریخچه همکاری بسیج جامعه پزشکی و همکاری این عزیزان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ابتدای شیوع بیماری کرونا مربوط می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: خوشبختانه طی ۳ ماه اخیر ساماندهی مطلوبی توسط همکاران ما در بسیج و سپاه جهت تشکیل مراکز تجمیع واکسیناسیون انجام شده است.

نامدار در ادامه افزود: همچنین مرکز درمانی پاکروان با پذیرش ۱۵۰ بیمار کرونایی موقت، کمک چشمگیری در کاهش بار بیماران ما در بیمارستان های سطح شهر قزوین داشته است.

این مسئول در ادامه یادآور شد: حضور و فعالیت همکاران ما در بسیج و در حوزه غربالگری و برگزاری طرح های حمایتی در طرح بزرگ شهید سلیمانی در سطح استان قزوین در تمامی مراکز جامعه سلامت سبب دلگرمی ما و همکاران حوزه بهداشت در راستای ریشه‌کنی ویروس کرونا می‌ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اذعان کرد: امیدوارم همکاری عزیزان جهادی و بسیج و سپاه قزوین با مجموعه بهداشت و درمان استان، تا پایان ریشه کنی کامل این بیماری در کل استان قزوین، ادامه داشته باشد.

وی افزود: شعار ما از ابتدا این بوده است که ۲۵ درصد از بار سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و ۷۵ درصد آن با همکاری ارگانها و نهادهای دولتی علی الخصوص سپاه و بسیج است.

نامدار در پایان گفت: کرونا به ما ثابت کرده است که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هیچ گاه به تنهایی نمی تواند در مهار بیماری کرونا موفق شود و تحقق این مهم جز با همت جمعی در جهت پیشبرد این هدف ممکن نیست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها