رئیس سازمان بسیج اصناف استان کرمان عنوان کرد:
رهرو گفت:سازمان بسیج اصناف بیش از گذشته در مسیر تحقق، توسعه و تعالی قرار گرفته است و امیدواریم که با حمایت دولت و جامعه بزرگ اصناف بتواند در حل مشکلات مردم و ایجاد بازار اسلامی اثر گذار باشد.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۷۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،محمدرضا رهرو صبح امروز در دیدار شورای بسیج اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف در روز بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام گفت: جامعه اصناف در طول تاریخ انقلاب هر جا که کشور و مردم نیاز داشتند، در خط مقدم بوده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان کرمان با بیان اینکه در عرصه مبارزه با بیماری کرمان اصناف مسئولیت های خود را بیش از سایر اقشار جامعه در راستای جلوگیری از این بیماری انجام داده اند، ابراز کرد: این در حالی است که متأسفانه با بدقولی و بدعهدی برخی از مسئولان دولتی و سو تدبیر مسئولین مواجه شده اند.

وی با اشاره به تشکیل سازمان بسیج اصناف در سال 1387 عنوان کرد: بسیج چتر عظیمی است که همه ملت را در بر گرفته است در مجموعه کرمان نیز پیوند، تعامل و هم افزایی صمیمانه ای بین بسیج و بازار و اصناف کرمان وجود دارد که منشأ خیرات و برکات متعددی برای شهر و استان شده است.

رهرور با بیان اینکه حرکت بسیج اصناف بر دو محور پیگیری می شود، اظهار کرد: حرکت اول در جامعه اصناف و بازار بر اساس احساس مسئولیت الهی است که این مسئله در جامعه اصناف استان کرمان به خوبی احساس شده است و این مهم را می توان با تقدیم بیش از 600 شهید در دوران دفاع مقدس، تقدیم اولین شهید مدافع حرم بسیجی استان کرمان و تقدیم شهید و مدافعان امنیت استان مشاهده کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان کرمان با تأکید بر اینکه هر جا که احساس مسئولیت و تکلیف الهی مد نظر بوده است، اصناف حضور داشته اند، اظهار کرد: حرکت دیگر بصیرت و روشن بینی است که اصناف با حضور حداکثری خود در انتخابات 1400 برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج اصناف تصریح کرد: ساخت و تعمیر 100 واحد مسکونی در شهرستان حمدیه، کمک به سیل زدگان جنوب استان در سال ۹۹ با ارسال کمک های نقدیف غیر نقدی و حضور گروه های تخصصی لوازم خانگی در این منطقه، کمک به دانشگاه علوم پزشکی با تهیه دستگاه ونتیلاتور، ایجاد 64 کارگاه تولید ماسک، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، همکاری در طرح همیاری بازرسی با حضور 200 بسیجی از جمله اقدامات سازمان بوده است.

رهرو با اشاره به تشکیل 22 گروه جهادی تخصصی در مجموعه بسیج اصناف استان کرمان جهت خدمت رسانی به مردم خاطر نشان کرد: سازمان بسیج اصناف بیش از گذشته در مسیر تحقق، توسعه و تعالی قرار گرفته است و امیدواریم که با حمایت دولت و جامعه بزرگ اصناف بتواند در حل مشکلات مردم و ایجاد بازار اسلامی اثر گذار باشد.آرمان

ارسال نظرات