فرمانده ناحیه سپاه کهنوج خبر داد:

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم کهنوج

فرمانده ناحیه سپاه کهنوج از اعزام گروه های بسیجی جهادی به مناطق محروم روستایی و شهری کهنوج با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۶۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،     سرهنگ برجی فرمانده سپاه کهنوج گفت: برای خدمات رسانی شایسته به خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست، گروه های جهادی شهرستان با ساماندهی، هماهنگی و برنامه ریزی نسبت به انجام خدماتی بهداشتی درمانی، آموزشی به مناطق محروم با مشارکت خیران و همچنین همکاری با بسیج سازندگی ناحیه سپاه اقدام کردند.
وی افزود: در روستاهای شهرستان،بازسازی کلاس مدرسه با همکاری با گروه جهادی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه سپاه کهنوج تصریح کرد: در ادامه پروژه های جهادی بسیج در روستاهای شهرستان نیز سرویس بهداشتی و حمام احداث شد.

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم کهنوج


برجی عنوان کرد: در سطح شهرستان کهنوج خانه های محروم شناسایی و مورد بررسی قرار گرفتند که اقداماتی برای بازسازی و مرمت این منازل با همکاری گروه جهادی در حال پیگیری و بخشی هم اجرایی شده است.
وی در پایان با اشاره به لزوم استمرار طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی بیان کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان کهنوج هستیم و با کمک جوانان بسیجی گروه های جهادی شهرستان اقدامات تأثیرگذاری تا پایان سال جاری با برنامه ریزی و مشارکت خیران انجام می گیرد.

ارسال نظرات