خبرهای داغ:
مسئول اقشار بسیج در سپاه استان خبر داد:

حضور ۱۰۰ نیروی بسیجی برای کمک به کادر درمان استان

هزار نیروی بسیجی استان بدون چشم داشت مالی از امروز برای کمک به نیروهای نگهبانی و خدمات درمانی مراکز درمانی کرونا در بجنورد به مجموعه بهداشت و درمان استان افزوده شدند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۸۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج اقشار در مراسم آغاز به کار این نیروها در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد در این باره گفت: همانگونه که تاکنون بسیج در عرصه های مختلف  و بحران ها از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس تا حوادثی چون زلزله و سیا در کنار مردم بوده است اما نیز آمادگی دارد تا در عرصه بهداشت و درمان به کمک سربازان خدمت مقدم بحران کرونا بپیوندند.

 

حاتمی ادامه داد: علاوه بر این افراد ۵ کمک پرستار و ۱۰ پزشک یار مجموعه های بهداشت و درمان سپاه جواد ائمه استان به کمک کادر پزشکی مراکز خدمات درمانی کرونا خواهند آمد.

 

وی همچنین از راه اندازی سامانه گویا و یا ارائه شماره تماس به بیماران کرونایی که در منزل قرنطینه هستند خبر داد و اظهار داشت: با تماس بیمار کرونایی در منزل بسیجیان اقدام به خرید مایحتاج ضروری این افراد از جمله نان خواهند کرد تا دیگر نیازی نباشد این افراد به خارج منزل بروند.

 

به گفته سرهنگ حاتمی همچنین ۲ هزار بسیجی استان برای کمک به تیم های نظارتی رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی آماده شده اند و همچنین گردان های بیت المقدس و دیگر گردان ها بسیجی استان آمادگی دارند تا در صورت نیاز به کار گیری شوند.

 

وی همچنین از آمادگی بسیج استان در خصوص انجام نمونه گیری ها و همچنین کمک به واکسیناسیون هم استانی ها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها