خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

بسیج برای مراکز درمانی شهرستان برنامه دارد

همدان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه بسیج برای مراکزدرمانی شهرستان‌ها برنامه دارد،گفت:درهر شهرستان یک مرکز درمانی تخصصی وبیمارستانی سپاه در استان در حال مطالعه و نهایی شدن طرح است وبه زودی احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

بسیج برای مراکز درمانی شهرستان برنامه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن همدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر این مساله که ویروس کرونا مسأله اصلی کشور است و همه ظرفیت‌های کشور باید برای مقابله با این ویروس و فراهم کردن شرایط بسیار مناسب‌تری برای ملت ایران به میدان بیاید، تاکید دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور بسیج و نقش‌آفرینی در این میدان تاکید دارند، ابراز داشت: در همین راستا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به روز رسانی شده و در گام پنجم با مشارکت دانشجویان علوم پزشکی، شبکه‌های بهداشت و درمان سراسر کشور در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این طرح در بخش واکسیناسیون روند خیلی خوبی در کشور پیدا کرده است، گفت: امروز از مرکز واکسیناسیون تجمیعی تالار قرآن که توسط بسیج و سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است بازدید به عمل آمد که شرایط بسیار خوبی در کمال آرامش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه این آمادگی وجود دارد که این مراکز به هر میزانی که لازم باشد توسعه پیدا کند، تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی بسیج به اجرای دستورالعمل‌ها کمک می‌کند و به درمان بیمارانی که رصد شده‌اند، کمک می‌شود که ویروس به سایرین انتقال پیدا نکند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این طرح در استان همدان در دستور کار ستاد مبارزه با کرونای استان قرار گرفته است، گفت: ریاست محترم جمهور و وزیر بهداشت و درمان در برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی بر این امر تاکید دارند و اعلام کرده‌اند که یکی از کارهایی که پیگیری خواهند کرد اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در استان همدان حضور پیدا کرده‌ایم که این طرح را بررسی کنیم و به اجرای مطلوب آن کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج برای مراکز درمانی شهرستان‌ها برنامه دارد، تصریح کرد: در هر شهرستان یک مرکز درمانی تخصصی و بیمارستانی سپاه در استان در حال مطالعه و نهایی شدن طراحی آن است که به زودی با همکاری مسئولان استان عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

وی در خصوص کپسول‌های اکسیژن سازهای خانگی گفت: احجامی کپسول تهیه شده است که در اختیار استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات