خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

کمک‌های مومنانه از نرم‌افزارهای خاص نظام علوی و عاشورایی است

همدان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کمک‌های مومنانه بدون تردید از نرم‌افزارهای خاص و ویژه نظام علوی، عاشورایی و مردم سالاری جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

کمک‌های مومنانه از نرم‌افزارهای خاص نظام علوی و عاشورایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین توزیع۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که در اردوگاه فجر همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: فرهنگ ما در فرهنگ عاشورا و فرهنگ علوی ریشه دارد.

وی با بیان اینکه همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه یک سیره علوی بود که با ندای رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته پایه‌گذاری شد، ابراز داشت: اگرچه ملت ایران این سیره را همیشه در طول زندگی خود و دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به آن توجه داشت اما با ندای رهبر معظم انقلاب یک نهضت عمومی در کشور آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کمک‌های مومنانه همدلی و مواسات به یک سنت جاوید و عمل صالح جاری تبدیل شد، عنوان کرد: استان همدان خوشبختانه در این زمینه خوش درخشیده است که جای قدرشناسی دارد.

وی ادامه داد: در ۱۸ ماه گذشته که مردم ما دچار بیماری کرونا شدند و معیشت عده زیادی از آنها لطمه خورد، این نوع کمک‌ها بار دیگر همدلی و انسجام ملت را بر نظام اسلامی و در سایه‌سار مدیریت الهی و مردمی ولایت فقیه مانند دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور و بروز و در معرض نمایش در مقابل جهانیان قرار داد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران اسلامی از ویژگی‌هایی برخوردار است که کاملا متفاوت از جاهای دیگر است و در جای دیگر مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: بسیاری از افراد مسئول در کشورهای دیگر اعتراف می‌کنند که در ایران تفاوت‌های ماهوی وجود دارد.

وی عنوان کرد: رسانه‌های اروپایی مستندهایی از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و همراهی‌های مردم در مواجهه با ویروس کرونا و نهضت همدلی و مواسات و کمک مومنانه تهیه کرده‌اند و به اکران گذاشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز داشت: تلاش‌های سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و همکارانشان، بسیجیان استان، خیرین نهادهای انقلابی در ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار ستایش برانگیز است که یک جلوه کوچکی از آن را در این برنامه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج همچون تأمین نیازمندی‌های معیشتی، تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان، تهیه و طبخ و توزیع غذای گرم، تامین برخی از کالاهای مورد نیاز بیماران و آزاد کردن زندانیان با جرائم غیر عمد، در معرض عملیاتی شدن قرار گرفته است، گفت: امروز کمک‌های مومنانه در حال تبدیل شدن به خدمات متنوع مومنانه است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه بدون تردید از نرم‌افزارهای خاص و ویژه نظام علوی، عاشورایی و مردم سالاری جمهوری اسلامی تحت رهبری و زعامت ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: به سهم خودم از مردم، مسئولین همدان و به خصوص مسئولینی که در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیجیان و پاسداران که تلاش و مجاهدت کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار