مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

احداث ۹۶۱ واحدمسکونی شهری در طول یک سال گذشته

زنجان _ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت :در طول یک سال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحدمسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در سطح استان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۷۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
رضا خواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان ‌؛ گفت: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحدمسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در سطح استان به مساحت ۱۳۵۴۸۰ متر مربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده است.
 
احداث ۹۶۱ واحدمسکونی شهری در طول یک سال گذشته


خواجه‌ای ادامه داد: همچنین ۵۸ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در استان در طول یک سال تکمیل و واگذار شده و طراحی ۶۶۳ واحد مسکونی به متراژ ۱۰۸۰۷ متر مربع صورت گرفته است.

وی به احداث و تکمیل ۱۰۱۳ واحد مسکونی از ابتدا تا کنون اشاره کرد و گفت:هم اکنون این نهاد ۹۶۱ واحد مسکونی برنامه ریزی شده جهت احداث و ۶۶۳ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.


مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۹۸ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است.


خواجه‌ای یادآور شد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحت ۵۲۵۴۵ متر مربع،۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۱ هیدج و ۱۰۴ واحدی آببر از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا می‌باشد.

وی یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری را تأمین و تولید مسکن بر شمرد و افزود: بنیاد مسکن برای تولید واحد‌های مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که قطعاً در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را در ساخت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی ضروری اعلام کرد و گفت:: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم سازی واحد‌های مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.
ارسال نظرات