تجلیل از آزادگان کارمند سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان

زاهدان/ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از کارمندان آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگاتر بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از کارمندان آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم بصورت وبینار با حضور مسئولان استانی برگزار شد از 21 آزاده کارمند سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته این سازمان تجلیل بعمل آمد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت شهییدان رجچایی و باهنر از شهدا به عنوان اسوه های صبر، مقاومت و ایستادگی نام برد و گفت: امروز با توجه به تهدیداتی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگری در جامعه طنین انداز شده است.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: رسالت امروز کارمندان ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت نامه این حماسه آفرینان بی سنگر است.

وی ادامه داد: کارمندان بسیجی استان در ادارات باید با الگو پذیری از شهدا تهدیدات دشمنان را خنثی و فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به نسلهای جوان انقلاب که آینده سازان این مرزو بوم هستند منتقل کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار