اختصاص 91هزار تُن انواع کود یارانه‌ای به آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه آغاز کشت پاییزه، 91هزار و 324 تُن انواع کود یارانه‌ای به این استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علیرضا قربانی  با بیان اینکه 100 نفر عامل فعال توزیع‌کننده کود در استان وجود دارد، اضافه کرد: کودهای یارانه‌ای با قیمتی کمتر نسبت به بازار آزاد در اختیار کشاورزان متقاضی قرار می‌گیرد و در حال حاضر 31 هزار تن از این میزان سهمیه تدارک و تامین شده و در بین کارگزاران استان توزیع شده و مقدار 7 هزار تن نیز بعنوان ذخیره در انبارهای شرکت خدمات حمایتی استان آماده توزیع است.

قربانی ادامه داد: این روند ذخیره سازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود 3 هزار و 100 تن بیشتر می باشد و استان با آمادگی بیشتری از نظر ذخیره استراتژیک به استقبال کشت پائیزه می رود.
 
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وظیفه و رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افزایش راندمان تولید و بالا بردن بهره وری در سطح کشور و استان است، اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌های مالی، ارزی و اجرایی به‌ویژه درگیری کشور با بیماری منحوس کرونا، طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، تامین و تدارک انواع نهاده‌های کشاورزی مطابق برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی هدف گذاری و در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/1001
ارسال نظرات