فرماندار دهگلان در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی:

هفته دولت فرصت خوبی برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دولت است

فرماندار دهگلان در مراسم گرامیداشت هفته دولت، کارمند و بسیج کارمندی گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دولت است و همه مسئولین باید از این فرصت به درستی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۹۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرزاد شمس فرماندار دهگلان در مراسم گرامیداشت هفته دولت، روز کارمند و بسیج کارمندی برنامه‌های بسیج کارمندی را مطالبات مردم و رهبر فرزانه انقلاب از ادارات، عنوان کرد و بیان داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دولت است و همه مسئولین باید از این فرصت به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ در سال ۹۹ گفت: اعتبارات تملک دارائی‌ها ۲۰ میلیارد تومان بوده که بر اساس اولویت بندی در کمیته برنامه ریزی شهرستان اولویت اصلی و اساسی مربوط به جاده و آب شرب بوده است.


شمس با اشاره به رایزنی در مورد استفاده آب چاه‌های کشاورزی گفت: آب زیر زمینی متعلق به آحاد جامعه است که باید طبق قانون، عادلانه توزیع شود.

وی ضمن نگرانی از افزایش اجاره مسکن در دهگلان بیان داشت: این موضوع واقعا معضل و درد آور است و از صاحبان املاک خواست کمک حال مستاجران باشند.

شمس با اشاره به پروژه‌های شهرستان گفت: علیرغم کمبود‌های موجود حدود ۱۱۷ میلیارد تومان بودجه عمرانی در موضوعات راه روستایی، کشاورزی و سایر امورات شهرستان هزینه شده و مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در راستای اشتغالزایی در شهرک صنعتی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

فرماندار دهگلان با بیان مشکل چندین ساله شهرک امین آباد با اشاره به اینکه مردم حق بهره مندی از کلیه امکانات را دارند اظهار داشت: جانمایی شهرک در خور شان ساکنان نیست، زیرا مردم از همه امکانات محروم هستند و هر چند گاز رسانی به همت خیرین صورت گرفته، اما مشکل اصلی شهرک آب شرب و دفع فاضلاب است که شهرداری دهگلان تاکنون نقشه و کروکی آنرا به آب و فاضلاب استان ارائه نداده است.

شغل کارمندی در اسلام دارای جایگاه ارزشمندی است

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان رجائی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند و بسیج کارمندان گفت: باید همه عملکرد نظام را به صورت اقناعی در بین مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم تا دشمن با موج آفرینی و نا امیدی در جامعه نتواند به اهداف خودش دست یابد.

سرهنگ امانی به بیان ارزش کار کارکنان پرداخت و گفت: امروز هر کس در هر پست و مقامی باید در مسیر خدمت رسانی به مردم برای رضایت خداوند قدم بردارد.

وی افزود: صرف وقت جهت تکریم ارباب رجوع و افزایش راندمان کاری، در اشاعه فرهنگ بسیج به ویژه درمیان کارمندان ادارات بسیار اثرگذار است.

سرهنگ امانی گفت: دردین مبین اسلام کارمندی یکی از منزلت‌های اجتماعی محسوب می‌شود و در واقع یک امانتی الهی است که در اختیار کارمندان و کارگزاران قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه شغل کارمندی در اسلام دارای جایگاه ارزشمندی است، گفت: کارمند مسلمان بر پایه‌ی آموزش‌های دینی خویش همواره در پی برطرف کردن نیاز‌های مردم است و خود را خادم آنان قلمداد می‌کند.

در این همایش از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان دهگلان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار