اجراي گام پنجم طرح شهيد سليماني و راه اندازي مركز واكسيناسيون خودرويي در كانون امام علي

زنجان _ به‌ همت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مرکز واکسیناسیون خودرویی در کانون امام علی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ‌؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  امروز در آغاز مراسم رزمایش خودرویی سپاه استان زنجان با قدردانی از تلاش مدافعان سلامت اظهار کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ داشتند و در دوران شیوع بیماری کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با بیماری تلاش کردند.

 

اجراي گام پنجم طرح شهيد سليماني و راه اندازي مركز واكسيناسيون خودرويي در كانون امام علي

سردار کرمی با اشاره به اینکه پس از فرمایشات رهبری فعالیت‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی افزایش یافت، بیان کرد:  بسیجیان در دوران دفاع مقدس حافظ کشور و همواره در میدان بوده اند و امروز هم با تمام امکانات و ظرفیت برای مقابله با ویروس منحوس کرونا پای کار آمده‌اند .
 
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رزمایش شهید قاسم سلیمانی در پی دستور رهبر انقلاب و تاکید فرمانده کل سپاه آغاز شد، عنوان کرد: این طرح با همکاری ادارات برای مقابله با بیماری منحوس کرونا آغاز شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی گردان‌های امام علی (ع)، گردان‌های بیت المقدس، کوثر و بسیج جامعه پزشکی با تمام توان و بکارگیری از تمام ظرفیت هادر حوزه پیشگیری، پیش بینی، کمک به بیماران کرونایی، بیمار یابی و کمک‌های مومنانه ارائه خدمات می دهند.


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: موضوع واکسیناسیون افراد واجد شرایط در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سپاه انصارالمهدی (عج) استان صورت می‌گیرد که پس از فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طرح واکسیناسیون خودرویی آغاز تا روند واکسیناسیون تسریع پیدا کند.


سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان زنجان تا کنون سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تمام قوا و امکانات وارد عمل شده است، تاکید کرد: کمک‌های مومنانه، توزیع ماسک، محلول‌های ضد عفونی و واکسیناسیون نمونه‌ای از خدمات ارائه شده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.
 
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در ادامه این رزمایش گفت: مدافعان سلامت از همان روز‌های اول شیوع این ویروس منحوس با سربلندی و با تمام قدرت و توان وارد میدان شدند و نیرو‌های بسیجی نیز از همان روز‌های اول برای گندزدایی مناطق و سپس با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار مدافعان سلامت در هر جایی که زمینه، فراهم بوده خدمت کرده‌اند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه تاکید کرد: بسیجیان در استان زنجان از همان روز‌های اول در قالب طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون را انجام داده و امروز نیز با طرح رزمایش خودرویی برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه خدمات می‌دهند.


این مسئول تصریح کرد: بسیج، نماد خدمت بی‌منت برای جامعه است که در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز قدم‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ واکسیناسیون خودرویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در کانون امام علی (ع) در قالب رزمایش طرح شهید سلیمانی و با اسم رمز «یا زینب (س)» با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان استان آغاز به کار کرد.
ارسال نظرات