خبرهای داغ:

چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان سمنان پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریورماه در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۹۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و پس از اتمام مسابقات نفرات برتر به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
تدینی افزود: تعداد ۱۱۳ نفر در مرحله استانی با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۴۸ نفر آقا و ۶۵ نفر خانم هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در مرحله استانی مسابقات متسابقین در دو گروه خواهر و برادر و در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق و دعاخوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
او با اشاره به اینکه رشته اذان یکی از رشته‌های تخصصی برادران علاوه بر رشته‌های فوق در این مسابقات است، تصریح کرد: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات علاوه بر نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف و امور خیریه، نفرات اول مسابقات استانی سال قبل اوقاف در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و نفرات برتر مسابقات سایر دستگاه‌ها با دارا بودن شرایط مندرج در آئین نامه نیز می‌توانند به صورت مستقیم و بدون شرکت در مرحله شهرستانی برای رقابت در مرحله استانی ثبت نام کنند.
تدینی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات روز‌های ۲۴ و ۲۵ تیرماه در دو منطقه شرق و غرب استان برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار