خبرهای داغ:

باید برای تقویت همبستگی دولت و مردم اهتمام شود

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: باید برای تقویت همبستگی مسئولان و مردم تلاش شود، که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای این مهم است.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۲۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

 حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی و ساده زیستی بود، که باید این رویه به یک الگوی ماندگار تبدیل شده و بین مسئولان نهادینه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفته اول شهریور ماه به پاس این منش های والا و به منظور نهادینه شدن این فرهنگ جهادی و به یاد اسوه های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی، شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از ویژگی های شخصیتی این شهیدان را تعهد و پیوند ناگسستنی با آرمان های والای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای حل مشکلات دلسوزی و کوششی وصف ناپذیر داشتند و در عین حال بسیار متواضع و افتاده بودند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه یک دولت انقلابی روی کار آمده است، خاطرنشان کرد: بنابراین باید در راستای تقویت همبستگی بین مسئولان و مردم اهتمام ورزید، این اتحاد وجود دارد، ولی لازم است که تقویت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار