خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان:

مسیر توسعه و تعالی کشور با همدلی هموار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مسیر توسعه و تعالی کشورمان با همدلی و تعامل هموار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۴۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

 حجت الاسلام علی متین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مسیر توسعه و تعالی کشورمان بدون شک در سایه تعامل، هم‌افزایی و همدلی هموار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: شهیدان والامقام رجایی و باهنر مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشته بودند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند، امروز نیز این وظیفه کارگزاران خدوم ملت است که راه‌شان را با جدیت بیشتری ادامه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد این شهیدان والامقام و پاسداشت خدمات ماندگارشان که از منظر مقام معظم رهبری مظهر علم و عمل بودند امروزه بسیار ضرورت دارد.

متین اضافه کرد: نام نیک این شهیدان به طور قطع، پاسدار فرهنگ شهادت و گفتمان انقلاب است؛ به راستی اندیشه ها و اعتقادات مکتبی شهید رجایی و باهنر باید الگوی رفتاری مدیران و کارگزاران نظام قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه اتحاد، انسجام و وفاق ملی برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی ضروری است، اظهار کرد: تنها در صورت همدلی و تعامل می‌توان در مسیر توسعه گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار