خبرهای داغ:

خدمت به مردم و نظام اسلامی از نمونه‌های رسالات الله/سواد رسانه مورد توجه دستگاه های اجرایی

شاهرود_رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود خدمت به مردم و نظام اسلامی را از نمونه‌های رسالات الله دانست گفت: دستگاه های اجرایی به موضوع آموزش سواد رسانه ای به عنوان امری ضروری توجه کنند.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۵۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست با مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود که در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی بخشی از بودجه فرهنگی خود را به ویژه در حوزه روابط عمومی به آموزش سواد رسانه‌ای به عنوان امری ضروری اختصاص دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود خدمت به مردم و نظام اسلامی را از نمونه‌های رسالات الله دانست و ابراز کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در امیدوار کردن مردم و جلب اعتماد آنان به نظام و زحماتی که در این چهار دهه با خون دل کشیده شد، تأثیرگذار باشند.
او با تأکید بر نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی تصریح کرد: اینکه روابط عمومی‌ها خدمت دولتمردان را به مردم و توقعات مردم را به مسئولان می‌رسانند، موضوع بسیار مهمی است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بخشی از نارضایتی مردم از ندانستن است، افزود: گاهی مردم به دلیل کم آگاهی در دستگاه‌ها مسیر کار را اشتباه طی می‌کنند و همین موضوع باعث عصبانیت آنان می‌شود.
امینی همچنین برای همکاری با روابط عمومی‌های دستگاه‌ها برای ارتباط با مردم از تریبون نماز جمعه اعلام آمادگی کرد.
در این مراسم که معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان حضور داشتند، به همت معاونت روابط عمومی فرمانداری شهرستان و روابط عمومی دفتر امام جمعه شاهرود، از مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
 
خدمت به مردم و نظام اسلامی از نمونه‌های رسالات الله/سواد رسانه مورد توجه دستگاه های اجرایی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار