افتتاح ۴ طرح توزیع برق و اصلاح شبکه در زاهدان آغاز شد

زاهدان/ درآخرین روز هفته دولت آیین اجرایی پروژه تبدیل۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار و افتتاح چهار پروژه توزیع برق در شهر زاهدان با حضور فرماندار و شماری از مسولان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۹۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرماندار شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در این مراسم گفت: خدمات شرکت توزیع نیروی برق این استان به لحاظ مدیریت پروژه، اصول فنی و مدیریت زمان به درستی انجام می شود.

ابوذرمهدی نخعی اظهار داشت: با توجه به قطعی برق سراسری در تابستان امسال، این استان با مدیریت درست انجام شده و اعمال خاموشی های با برنامه از کمترین میزان قطعی برق نسبت به تراز کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: توجه و همکاری در جهت انجام خدمات زیرساختی و ساختاری مانند پروژه های شرکت توزیع برق لازم است و همگان باید نسبت به همکاری در این خدمات پیشگام باشیم.

فرماندار زاهدان بیان کرد: دستگاه ها باید در ۲ بخش تعادل رعایت مصرف انرژی و انجام تعهدات مالی به شرکت های خدمات رسان تغییر رویه داده و به آن پایبند باشند.

وی باتاکید براینکه تلاشهای شبانه روزی و کار جهادی عالمانه باید در دستور کار همه مدیران باشد، خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان بویژه شهر زاهدان از استعداد و ظرفیت بسیاری برخوردار است که اگر به درستی استفاده نشود هم استان و هم کل کشور متضرر می شود.

هزار کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق سیستان و بلوچستان به کابل خودنگهدار تبدیل می شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: طی چشم انداز این شرکت یکهزار کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف توزیع برق استان تا پایان سالجاری به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

خلیل عوض‌زاده ادامه داد: کار مناقصه، تعیین پیمانکار و تامین کالا برای ۴۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مشخص شده و امروز شاهد آغاز اجرای ۱۰۰ کیلومتر از این پروژه در سطح برق ناحیه ۲ شهر زاهدان هستیم.

وی به مزایای تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و افزود: برکناری شبکه های فرسوده و مقاوم سازی شبکه، کاهش سرقت شبکه های توزیع برق، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی و جلوگیری از شاخه زنی درختان در معرض اتصال به شبکه از جمله مزایای انجام این پروژه است.   

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۷۴ پروژه در بخش‌های اصلاح، بهینه سازی، روشنایی معابر، برقرسانی روستایی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری افزون ‌بر ۸۸ میلیارد تومان ویژه هفته دولت در سطح این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که پروژه جهادی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار علاوه بر پروژه های هفته دولت در دست اقدام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار