خبرهای داغ:
همزمان با هفتمین روز از هفته دولت صورت گرفت

بهره برداری از 14 پروژه عمران و توسعه روستایی خراسان جنوبی/8طرح آبرسانی در شهرستان بیرجند

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، 14 پروژه عمران و توسعه روستایی خراسان جنوبی با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۲۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، 14 پروژه عمران و توسعه روستایی خراسان جنوبی با حضور «حسین خسروی اسفزار» نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به صورت همزمان در روستای قطارگز بیرجند به بهره برداری رسید.

«علی اصغر آسمانی مقدم» مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تقدیر از دهیاران و شوراهای اسلامی 7 روستای «خنگ، ربخت، حصارسنگی، دره گزان، مهموئی، مرک و قطارگز» که این پروژه ها را در این روستاها با تلاش فراوان به سرانجام رساندند، گفت: کل اعتبارات هزینه شده برای این پروژه ها حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که 520 میلیون تومان آن سهم دهیاری ها و مابقی را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین کرده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت روستایی است، گفت: پروژه جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت روستای قطارگز با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

آسمانی مقدم ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس در خصوص تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه های طرح هادی در روستاهای خراسان جنوبی، گفت: با پیگیری های آقای خسروی حدود 7 میلیارد تومان از سطح ملی برای طرح هادی در خراسان جنوبی تخصیص پیدا کرده است، این در حالی است که کل اعتبارات بنیاد مسکن در حوزه طرح هادی در سال گذشته 12 میلیارد تومان بوده است.

با حضور نماینده مردم شهرستان های خوسف، درمیان و بیرجند در مجلس و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند از  8 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان بیرجند بهره برداری شد.

حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه مسئولان از اخلاق و رفتار و عمل شهید رجایی و باهنر درس و الگو بگیرند، گفت: خوش قول بودن و عمل به وعده ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث می شود تا اعتماد مردم به نظام و مسئولان افزایش پیدا کند.

وی ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مسئولان از اخلاق و رفتار و عمل شهید رجایی و باهنر درس و الگو بگیرند.

وی ضمن تشکر از تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی در به بهره برداری رسانده به موقع پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی شهرستان بیرجند، گفت: خوش قول بودن و عمل به وعده ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث می شود تا اعتماد مردم به نظام و مسئولان افزایش پیدا کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در استان و لزوم مصرف صحیح در حوزه آب و به ویژه آب شرب، گفت: مدیریت مصرف آب جزو مسائل مهم و کلیدی است که مردم با توجه به مشکلات و کمبود نزولات آسمانی باید مد نظر داشته باشند.

در این مراسم مخزن دو هزار متر مکعبی آب شرب شهرستان بیرجند به همراه دو کیلومتر خطوط و با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید که بیش از 30 هزار نفر از جمعیت شهر بیرجند را از آب شرب پرفشار برخوردار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها