از تهیه اسباب بازی برای کودکان بی سرپرست تا کمک های مومنانه به بیماران در لاسجرد

پایگاه آمنه روستا لاسجرد در سرخه اقدام به تهیه اسباب بازی برای کودکان بی سرپرست و کمک های مالی به بیماران کرونایی کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۳۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با شیوع ویروس منحوس کرونا؛ کمک های مومنانه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در نقاط مختلف ایران اسلامی برپا و این کمک های همدلانه همچنان ادامه دارد.

پایگاه های بسیج در سطح شهرستان سرخه و روستاهای آن در قالب طرح های مختلف اقدام به برپایی رزمایش مواسات و دستگیری از خانواده های نیازمند پرداختند.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در سرخه؛ در خصوص نحوه برگزاری کمک های مومنانه در این روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) در کنار برگزاری مراسم های عزاداری در کوچه ها و محله، توزیع ماسک و موادضدعفونی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت بسیجیان انجام گرفته و بسیجیان فضا را در محله ها با هدف برپایی مراسم عزای حسینی آماده می کنند.

او افزود: با الگو برداری از اهل بیت (ع) با یاری خیرین گروه جهادی پایگاه اقدام به تهیه اسباب بازی برای کودکان بی سرپرست و سرکشی از آن ها به منظور جویای شدن احوال و بررسی مشکلات آن ها صورت گرفت.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در ادامه اضافه کرد: با هدف کمک به بیماران کرونایی با یاری خیرین مبلغ 15 میلیون ریال به حساب خانواده نیازمند کرونایی جهت تهیه دارو و انجام اقدامات درمانی واریز شد. 

شهادت بیان داشت: در یکی از شب های ماه محرم؛ با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سید و سالار شهیدان و قیام عاشورا به همت بسیجیان و با کمک خیرین  غذای گرم ویژه سالخوردگان ببا رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار