خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی:

واژگونی سواري پژو 405 يك كشته و يك مجروح برجاي گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو در محور"سربيشه به نهبندان" سرنشين خودرو جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۴۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"علیرضا رضایی" اظهارداشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک سواری پژو 405 حوالي كافه"سهل آباد" شهرستان نهبندان بلافاصله ماموران گشت انتظامي و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وي بيان داشت: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند سواری پژو 405 واژگون شده و سرنشين آن بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این که علت واژگوني برابر نظریه کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه از سوي راننده خودرو تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

ناكامي قاچاقچي در انتقال بيش از 102 كيلو ترياك

 سردار"ناصر فرشيد" فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: مأموران پاسگاه"عربخانه" نهبندان اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهاي فرعي شهرستان دریافت کردند كه تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وي بيان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهاي فرعي در شهرستان "نهبندان" به یک خودروي سواري پژو 405 كه با سرعت در حال حركت بود مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ايست داده که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي افزود: مأموران خودروي حامل مواد مخدر را تعقيب و با اقدامات پليسي آن را متوقف كه در بازرسي از خودرو 102 كيلو و650 گرم ترياك كشف شد.

سردار فرشيد تصريح كرد: مأموران در اين رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها