نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

دولت سیزدهم از افراد شایسته، کارآمد، خدمتگزار و وفادار به‌نظام اسلامی به‌کارگیری کند

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی حکیمانه برای رفع مشکلات و حفظ منافع مردم گام بردارد و در این مسیر از افراد شایسته، کارآمد، خدمتگزار و وفادار به‌نظام اسلامی به‌کارگیری کند.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک گفت: شهیدان رجایی و باهنر بزرگ‌ترین و کامل‌ترین الگو برای مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی هستند و سیره و رفتار آنها همواره باید سرمشق قرار گیرد.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: در طول جریان اسلام و انقلاب اسلامی جریان نفاق بزرگ‌ترین ضربه‌ها را بر پیکره اسلام وارد کرده و در جریان شهادت شهیدان رجایی و باهنر جریان نفاق بعد از برکناری بنی‌صدر برای ضربه زدن توطئه‌های زیادی انجام داد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین درس امروز شهیدان رجایی و باهنر اعتقاد به نصرت الهی، استکبارستیزی و نترسیدن از دشمنان است که باید موردتوجه باشد.

امام‌جمعه اراک افزود: پیروزی‌های بزرگ در طول انقلاب اسلامی به برکت همدلی و وحدت همه‌جانبه ارکان کشور اتفاق افتاده و امروز برای رسیدن به پیشرفت باید وحدت در سایه ولایت‌فقیه مدنظر همگان قرار گیرد و مسئولین در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات و خدمت صادقانه تلاش کنند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: عقلانیت یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هویتی شیعیان است و عقلانیت افراطی و تفریطی مورد تائید شیعیان نیست چراکه شیعه در رفتار و عمل با عقلانیت رفتار می‌کند و عقل بزرگ‌ترین سرمایه خداوند به انسان‌ها و چراغ راه بشریت است.

وی افزود: هویت ملت ایران برگرفته از عقلانیت سیاسی و معنوی است و جایگاه کسب‌شده ملت در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی برگرفته از عقلانیت است چراکه مردم ایران با عقلانیت مسیر درست را تشخصی دادند و با عقلانیت در مسیر حق ثابت‌قدم مانده‌اند.

امام‌جمعه اراک اظهار کرد: آینده درخشان ملت ایران در سایه عقلانیت است و امروز ملتی می‌تواند در پیچ‌وخم مشکلات و گردنه‌های سخت عبور کند که عقلانیت را در همه امور مدنظر داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: توحید، عشق به اهل‌بیت(ع) ، ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی، فساد ستیزی، دشمن‌ستیزی در مکتب عقلانیت نهفته و مکتب حضرت امام(ره) آمیخته با عقلانیت است و امام(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی عقلانیت اسلام و هویت اصلی اسلام را به رخ دنیا کشاند و منطق اسلام را نشان داد.

وی به حوادث اخیر افغانستان اشاره کرد و افزود: هر گروهی که به دنبال حکومت در کشور افغانستان است باید منافع و حرمت مردم افغانستان و مصالح منطقه را در نظر بگیرد و نباید حق‌وحقوق ملت افغانستان نادیده گرفته شود.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی حکیمانه، کریمانه، خردمندانه و دلسوزانه برای رفع مشکلات و حفظ منافع مردم گام بردارد و در این مسیر از افراد شایسته، کارآمد، خدمتگزار و وفادار به‌نظام اسلامی به‌کارگیری کند.

امام‌جمعه اراک گفت: استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی و به‌کارگیری تجربیات کلید حل مشکلات است و دولت باید برای جلب اعتماد عمومی مردم به‌نظام اسلامی شبانه‌روز تلاش جهادی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: صیانت انقلابی و آرمان‌های نظام اسلامی باید روزبه‌روز در دولت سیزدهم حفظ و تقویت شوند و همه باید برای رسیدن دولت به اهداف و مأموریت‌های اصلی آن را یاری کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت همه‌جانبه آینده درخشانی پیش روی خود دارد و امروز به‌کارگیری از کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید مدنظر ارکان کشور باشد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: توانمندسازی آحاد و اقشار جامعه همواره باید در دستور کار دولت سیزدهم باشد و از هر اقدامی که فرهنگ گداپروری را تقویت می‌کند با جدیت پرهیز و جلوگیری شود چراکه خسارت‌های زیادی به کشور و مردم وارد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار