خبرهای داغ:
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

تامین مخزن آب ۴۲ روستای خراسان جنوبی با تفاهم نامه "پویش احسان زندگی"

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان جنوبی، از امضای تفاهم‌نامه "پویش احسان زندگی" با شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور تامین و تعویض مخازن آب ۴۲ روستا استان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مجتبی موسوی مدیر کل ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تأمین و تعویض مخازن ثابت آب ۴۲ روستای استان تفاهمنامه‌ای تحت عنوان پ"ویش احسان زندگی" بین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و شرکت آب و فاضلاب استان امضا شد.

وی با اشاره به اینکه مخازن ثابت آب ۴۲ روستای استان عمر مفید خود را از دست داده اند و از شرایط بهداشتی مناسبی برخوردار نیستند، افزود: این تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال بین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به امضا رسید.
 
موسوی عنوان کرد: دو سوم این اعتبار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و یک سوم آن توسط شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تأمین شده است.

 
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه‌های این نهاد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، مطرح کرد: در ماه‌های آینده از پروژه‌های آبرسانی ستاد که در ۷ روستا در حال اجرا است بهره برداری خواهیم کرد.

وی بیان داشت: سال گذشته هم براساس تفاهم نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای تأمین تانکر‌های سیار روستایی امضا شد حدود ۲ میلیارد تومان مشارکت بنیاد برکت ستاد بود که در قالب ۷ تانکر آبرسانی محقق شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار