خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف بیش از ۹۰۰ گرم هروئین در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۹۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۵۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
کشف بیش از ۹۰۰ گرم هروئین در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای مبارزه با باند‌های توزیع مواد مخدر صنعتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با انجام کار اطلاعاتی دقیق، از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی، در یک اقدام ضربتی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو قبل از ورود به شهرستان متوقف و دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۵۰۰ گرم هروئین و از مخفیگاه متهمان نیز ۴۱۰ گرم مواد مخدر هروئین در (مجموع ۹۱۰ گرم) مواد مخدر کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با تقدیر از دستگاه قضائی به سبب حمایت‌های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز، گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ناجا و انتظامی شهرستان ملایر است و در این ماموریت خطیر، با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌شود.

سلگی گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷ راس گاو فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

*کشف ۵ تن مرغ زنده فاقد مجوز 

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: ماموران پاسگاه جوزان شهرستان ملایر هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به وزن ۵ تن که ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سلگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا دست افراد واسطه گرد و سودجو را که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می‌شود را قطع کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات